dc.contributor.advisor | Tsinaroglou, Aristeidis | |
dc.contributor.author | Αντωνίου, Σωτήριος | |
dc.date.accessioned | 2021-10-19T09:39:25Z | |
dc.date.available | 2021-10-19T09:39:25Z | |
dc.date.issued | 2021-10-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1363 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1214 | |
dc.description.abstract | Η νεκρή φύση έχει αιχµαλωτίσει τη φαντασία των φωτογράφων πριν από πολλές δεκαετίες. Είναι µια παράδοση γεµάτη πολυτελείς, εξωτικές στιγμές δημιουργίας , µε συµβολικό βάθος και νόηµα. Η νεκρή φύση µπορεί να νοηθεί πέρα από την ύπαρξή της ως ένα είδος εικονογραφικής διάταξης άψυχων πραγµάτων που τηρούν µια δοκιµασµένη παράδοση των διασκευών, των µορφών και της σύνθεσης.
Σκοπός
Βασικό σκοπό της παρούσας εργασίας αποτελεί η µελέτη της έννοιας του Still life στην φωτογραφία. Ειδικότερα θα µελετηθεί το είδος και η εφαρµογή του Still life στην φωτογραφική απεικόνιση.
Μεθοδολογία
Για τη συγγραφή της παρούσας ακολουθήθηκε αρχικά η βιβλιογραφική ανασκόπηση , ώστε να δοθεί η έννοια και τα χαρακτηριστικά του είδους, ώστε να καταστεί γνωστή στον αναγνώστη η Still life φωτογραφία ενώ εν συνεχεία θα λάβει χώρα το ερευνητικό µέρος στο οποίο θα παρέχεται portfolio του συγγραφέα µε φωτογραφίες του Food Still life, µε φανερή την επίδραση από Still life καλλιτέχνες.
Συµπεράσµατα
Από τα αποτελέσµατα της εργασίας κατέστη σαφές πως η φωτογραφία νεκρής φύσης δεν δηµιουργήθηκε από τη µια µέρα στην άλλη, ενώ κάθε φωτογράφος δηµιουργεί τη δική του µοναδική τεχνική για αυτή, παρέχοντας έναν κόσµο όπου οι νόµοι της φύσης έχουν προσωρινά ανασταλεί. | el |
dc.format.extent | 49 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Spice | el |
dc.subject | Photography | el |
dc.subject | Still life | el |
dc.title | Νεκρή φύση μπαχαρικών | el |
dc.title.alternative | Still life spice photography | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Βρεττάκος, Γιώργος | |
dc.contributor.committee | Μαχιάς, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνών | el |
dc.description.abstracttranslated | Still life has captured the imagination of photographers from the early 19th century until today. It is a tradition full of luxurious, exotic moments of creation, with symbolic depth and meaning. Still life can be understood beyond its existence as a kind of iconographic arrangement of inanimate things that adheres to a tried and tested tradition of arrangements, forms and composition.
Purpose
The main purpose of this paper is to study the concept of Still life in photography. In particular, the type and application of Still life in photographic imaging will be studied.
Methodology
For the writing of the present, the bibliographic review was followed, in order to give the meaning and the characteristics of the genre, in order to make the Still life photo known to the reader, and then the research part will take place, in which the author's portfolio with photos will be provided. of Food Still life, with the obvious influence of Still life artists.
Conclusions
From the results of the work it became clear that still life photography was not created overnight, while each photographer creates his own unique technique for it, providing a world where the laws of nature have been temporarily suspended | el |