Show simple item record

Υλοποίηση αντιπροσωπευτικών αλγορίθμων γραφικών με οπτικοποιημένη αλληλεπίδραση με το χρήστη για εκπαιδευτικούς σκοπούς με χρήση WebGL

dc.contributor.advisorΜπαρδής, Γεώργιος
dc.contributor.authorΒοσκόπουλος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2021-10-29T05:19:02Z
dc.date.available2021-10-29T05:19:02Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1449
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1300
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας υλοποιήθηκε μια σειρά από τυπικούς αλγορίθμους Γραφικών με στοιχεία οπτικοποιημένης αλληλεπίδρασης με το χρήστη επιτρέποντας την εξερεύνηση εναλλακτικών σεναρίων εξέλιξης και κατανόηση της λειτουργίας τους. Η υλοποίηση αξιοποιεί την πλατφόρμα WebGL/Javascript για αυξημένη διάχυση των αποτελεσμάτων (συμβατότητα με όλους τους σύγχρονους φυλλομετρητές χωρίς ανάγκη πρόσθετων) και υψηλές δυνατότητες ελέγχου του οπτικού αποτελέσματος. Υλοποιήθηκαν οι εξής αλγόριθμοι: • Σύνθετοι μετασχηματισμοί στο επίπεδο • Σύνθετοι μετασχηματισμοί στο χώρο • Bresenham για ευθύγραμμο τμήμα • Bresenham για κύκλο • Προοπτική προβολή • Ψαλίδισμα αυτιών • Χρωματισμός πολυγώνου με seed fill (4 γείτονες) • Χρωματισμός πολυγώνου με γραμμή σάρωσης • Χρωματισμός πολυγώνου με γραμμή σάρωσης στο χώρο των αντικειμένων • Z bufferel
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΓραφικάel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectWebGLel
dc.titleΥλοποίηση αντιπροσωπευτικών αλγορίθμων γραφικών με οπτικοποιημένη αλληλεπίδραση με το χρήστη για εκπαιδευτικούς σκοπούς με χρήση WebGLel
dc.title.alternativeImplementation of representative graphics algorithms offering visualized user interaction for educational purposes using WebGLel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΒουλόδημος, Αθανάσιος
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedIn the scope of the present Diploma Thesis a series of typical Graphics algorithms were implemented, incorporating visual user interaction features, allowing alternative scenarios of evolution and insight to their functonality. The implementation takes advantage of the WebGL/Javascript platform for increased diffusion of the results (compatibility with all contemporary browsers without the need for plugins) and high capability of controlling the visual outcome. The implemented algorithms are the following: • 2D Composite transformations • 3D Composite transformations • Bresenham for line segment • Bresenham for circle • Perspective view • Ear clipping • Polygon coloring with seed fill (4 neighbors) • Polygon coloring with scan line • Polygon coloring with scan line in the object space • Z bufferel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές