Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός Και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Παιχνιδιού Κυκλοφοριακής Αγωγής

dc.contributor.advisorΜπαρδής, Γεώργιος
dc.contributor.authorΣιαφάκας, Παρασκευάς-Σωκράτης
dc.date.accessioned2021-11-03T07:09:46Z
dc.date.available2021-11-03T07:09:46Z
dc.date.issued2021-10-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1469
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1320
dc.description.abstractΚατά της διάρκεια της συναναστροφής του με τον έξω κόσμο, είναι δεδομένο ότι ο άνθρωπος οφείλει να τηρεί κάποιους βασικούς κανόνες, οι οποίοι εξασφαλίζουν την ασφάλειά του ίδιου και των γύρω του. Ένα κομμάτι αυτών των κανόνων είναι αυτοί που απαρτίζουν τη κυκλοφοριακή αγωγή. Από πολύ μικρή ηλικία, οι άνθρωποι στο ρόλο του μαθητή ενημερώνονται και εκπαιδεύονται για τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής, κάτι που εξασφαλίζει την ασφάλειά τους στη καθημερινή ζωή ως πεζοί και ως επιβάτες ενός οχήματος. Οι προσπάθειες αυτές έχουν συσπειρωθεί γύρω από ενημερώσεις των μαθητών μέσω προφορικού λόγου, διαδραστικών ψηφιακών μέσων και δημιουργία φορητών ή μονίμων πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής. Με τη τεχνολογία να γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι των ανθρώπων σε όλο και μικρότερη ηλικία, είναι αναγκαίο να προσαρμόσουμε αυτές τις προσπάθειες στις τάσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Με αυτό κατά νου, θα εστιάσουμε στα ψηφιακά μέσα και κυρίως στα βιντεοπαιχνίδια. Παρόλο που τα εκπαιδευτικά βιντεοπαιχνίδια δεν είναι τίποτα καινούργιο στη ψηφιοποιημένη κοινωνία του σήμερα, κατά ικανό ποσοστό έχουν αποδειχθεί είτε μη ικανά ως προς το σκοπό που καλούνται να επιτελέσουν, είτε υστερούν ενδιαφέροντος και προσοχής από το κοινό στο οποίο απευθύνονται. Συνεπώς, καλούμαστε να ερευνήσουμε τι οφείλει να περιέχει ένα εκπαιδευτικό βιντεοπαιχνίδι κυκλοφοριακής αγωγής σε συνδυασμό με το πως είναι δυνατόν να κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών στο μέγιστο δυνατό βαθμό. Παράλληλα, θα εμβαθύνουμε στις τεχνολογίες που θα μας βοηθήσουν στην υλοποίηση του έργου αυτού, εξετάζοντας και παρουσιάζοντας πως λειτουργούν και το ρόλο που επιτελούν. Τέλος, θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε πως η εφαρμογή ενός τέτοιου μέσου θα είναι επιτυχής, τονίζοντας ποιος θα πρέπει να είναι ο ρόλος των δασκάλων στη διαδικασία, πως οι μαθητές θα ενημερωθούν επιτυχώς και θα ψυχαγωγηθούν στο βαθμό που απαιτείται και εν τέλει, ποιος θα είναι ο μακροπρόθεσμος ρόλος μια τέτοιας προσπάθειας στο χώρο της εκπαίδευσης και πως μπορεί να εξελιχθεί.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜαθητές - Εκπαιδευτικοίel
dc.subjectΚυκλοφοριακή αγωγήel
dc.subjectΔιαδραστικά ψηφιακά μέσαel
dc.subjectΕκπαιδευτικά βιντεοπαιχνίδιαel
dc.subjectΤεχνολογίες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιώνel
dc.titleΣχεδιασμός Και Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Παιχνιδιού Κυκλοφοριακής Αγωγήςel
dc.title.alternativeDesign And Development Of A Traffic Education Computer Gameel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜπαρδής, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΒουλόδημος, Αθανάσιος
dc.contributor.committeeTselenti, Panagiota
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedDuring their interaction with the outside world, it is a known fact that all human beings owe to obey a number of basic rules that ensure the safety of them and their fellow human beings. A portion of these rules constitute the code of trafficeducation. From a very young age, people are informed and educated about the basic rules of traffic education as students, something that ensures their safety in their daily life as pedestrians or as passengers of a vehicle. These efforts have been concentrated around informing students through speeches, interactive digital media and through the creation of portable or permanent traffic education parks. With technology becoming an integral part of humanity in a gradually younger age, it is important for us to adjust the aforementioned efforts in the trends of today’s society. With that in mind, we will focus on digital media and primarily video games. Despite educational video games being nothing new in today’s digitalized society, they have been statistically proven to be either inefficient towards the goal they are called to accomplish, or they lack the interest and attention from the audience they are oriented towards. Therefore, we are called to research what an educational video game owes to include in combination with how it is possible for it to trigger the interest of the students to the highest possible degree. Meanwhile, we will delve deeply into the technologies that will help us in the implementation of this project, examining and demonstrating how they work and what is the role they accomplish. Finally, we will attempt to analyze how the implementation of a project like this will be successful, emphasizing what is the role of the teachers in the whole process, how the students will be informed successfully and will be entertained to the required degree and eventually, which is going to be the long-term role of an effort like this in education as a whole and how it can be evolved.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές