Βελτιώσεις εξυπηρέτησης πελατών σε ξενοδοχείο με χρήση νέων τεχνολογιών
Improving customer service in hotels using new technologies
Keywords
Ξενοδοχειακός κλάδος ; Qr Code ; “ Έξυπνο” ξενοδοχείο ; Νέες τεχνολογίες ; Τεχνολογία ξενοδοχείωνAbstract
Στόχος της εργασίας αυτής, όπως αναφέρει και ο τίτλος, είναι η περιγραφή και η χρήση των νέων τεχνολογιών που βελτιώνουν την εξυπηρέτηση των πελατών στον ξενοδοχειακό κλάδο. Η εξάπλωση της πανδημίας, έχει επιταχύνει την χρήση της τεχνολογίας, με αποτέλεσμα να παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάκαμψη των ξενοδοχείων.
Με μια εισαγωγή στην τεχνολογία των ξενοδοχείων, καθώς και με την ιστορική εξέλιξη της τεχνολογίας, ξεκινάει το πρώτο κεφάλαιο. Ακόμη, με την επίδραση της πανδημίας COVID-19 σε κάθε τομέα, γίνεται αναφορά στο παρόν αλλά και στο μέλλον, καθώς και πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η τεχνολογία στον ξενοδοχειακό κλάδο. Έτσι, παρουσιάζονται τόσο τα πλεονεκτήματα όσο και τα μειονεκτήματα με την χρήση της τεχνολογίας στον κλάδο της φιλοξενίας.
Συνεχίζοντας στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται το Qr Code, που, είναι πολύ χρήσιμο για τα ξενοδοχεία με διάφορους τρόπους. Mέσα από τον ορισμό του αλλά και την ιστορική αναδρομή μαθαίνουμε πώς χρησιμοποιείται σήμερα αλλά και τι εξέλιξη θα έχει στο μέλλον.
Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά σε νέες τεχνολογίες που βελτιώνουν τόσο την εξυπηρέτηση των πελατών όσο και την διαχείριση ενός ξενοδοχείου. Οι τεχνολογίες αυτές θα κάνουν τη διαμονή των πελατών ευχάριστη, υγιή αλλά ταυτόχρονα και ασφαλή, με αποτέλεσμα την επιστροφή των πελατών που έχουν ήδη μείνει στο ξενοδοχείο και σε συστάσεις του ξενοδοχείου σε νέους πελάτες που μπορεί να είναι είτε προσωπικές είτε μέσω κοινωνικών δικτύων.
Η χρήση όλων των νέων τεχνολογιών δημιουργεί το “Έξυπνο” ξενοδοχείο, για το οποίο αναφέρεται το τέταρτο κεφάλαιο. Τα Smart Hotels γίνονται όλο ένα και πιο σημαντικά, καθώς και τα οφέλη που προσφέρουν τόσο για τους ιδιοκτήτες όσο και για τους πελάτες.
Αποτέλεσμα αυτής της εργασίας, ήταν η υλοποίηση μιας εφαρμογής για το κατάλυμα “Anneza’s Country Houses”. Βασικός στόχος ήταν η εξυπηρέτηση των πελατών του για μία ευχάριστη και ασφαλή διαμονή. Σαν συνέχεια, στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η χρησιμότητα της εφαρμογής, οι τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν για την δημιουργία της, καθώς και η ίδια η εφαρμογή.
Τελικά, στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα συμπεράσματα καθώς και οι μελλοντικές προοπτικές για την εφαρμογή.
Abstract
The aim of this work, as the title states, is to describe and use new technologies that improve customer service in the hotel industry. The spread of the pandemic has accelerated the use of technology, thus playing an important role in the recovery of hotels. The first chapter begins with an introduction to hotel technology, as well as the emergence of new technologies, With the impact of the COVID-19 pandemic on all sectors of the economy a brief description is made to the present and the future state, as well as how important is technology in the hotel industry. Thus, both the advantages and the disadvantages of using technology in the hospitality industry are presented. Continuing in the second chapter, the Qr Code is presented, which is very useful for hotels in various ways. Therefore, through its definition and historical background, we learn how it is used today and how it will evolve in the future. In the third chapter, the new technologies that improve both customer service and the management of a hotel are described. The use of these technologies will make guest feel more pleasant, healthy but at the same time safe. As a result, customers will return to the same place in the future and will probably recommend the hotel to other customers. The use of all new technologies creates the "Smart" hotel, which is presented in the fourth chapter. Smart Hotels are becoming more and more important due to the benefits they offer to both owners and customers. The final contribution of this work was the implementation of an application for the "Anneza's Country Houses" accommodation. The main goal was to improve the quality of accommodation to its customers and make them feel more pleasant and safe. Finally, in the fifth chapter, the usefulness of the application, the technologies used to create it, as well as the application itself are presented. The sixth chapter presents the conclusions as well as the future prospects for implementing such new technologies.