dc.contributor.advisor | Κομισόπουλος, Φαίδων | |
dc.contributor.author | Καϊάφα, Διαμαντένια | |
dc.date.accessioned | 2021-11-22T13:16:20Z | |
dc.date.available | 2021-11-22T13:16:20Z | |
dc.date.issued | 2021-11-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1560 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1411 | |
dc.description.abstract | Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση μπορεί να οριοθετηθεί ως το εργαλείο που προωθεί την ψηφιακή δημοκρατία, τη διαδικτυακή συμμετοχή των πολιτών και τη διαδικτυακή δημόσια συζήτηση συνδυαστικά με την παροχή δημοσίων υπηρεσιών προς τους πολίτες της χώρας. Σκοπός της παρούσης εργασίας, είναι να εξετάσει την ορθή λειτουργία και κατ' επέκταση την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στην Ελλάδα πριν, και κατά την παρούσα περίοδο της πανδημίας covid-19, σε Δομές Δημοσίου οι οποίες έχουν καθημερινές συναλλαγές με τον πολίτη. Η ερευνητική προσέγγιση που ακολουθήθηκε για τους σκοπούς της παρούσας έρευνας ήταν η περιγραφική στατιστική και η συλλογή βιβλιογραφικών δεδομένων. Βέβαια σκοπός, τόσο της βιβλιογραφικής ανασκόπησης όσο και της περιγραφικής στατιστικής ανάλυσης, είναι να διερευνηθεί η τρέχουσα κατάσταση στην Ελλάδα, όσον αφορά την διερεύνηση στην ορθή λειτουργία και κατ' επέκταση την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στην Ελλάδα πριν, και κατά την παρούσα περίοδο της πανδημίας covid-19, σε Δομές Δημοσίου οι οποίες έχουν καθημερινές συναλλαγές με τον πολίτη. Η εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης έχει συμβάλλει στην διασταύρωση στοιχείων μεταξύ των Δημοσίων Υπηρεσιών προς αποφυγή πλαστών πιστοποιητικών και εντοπισμού πλαστών πιστοποιητικών και πως οι υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης που παρέχει το Κράτος στον πολίτη είναι αρκετά εύχρηστες, αρκετά ασφαλείς και αρκετά γρήγορες. Η Ελληνική Κυβέρνηση πρέπει λοιπόν να συμπεριλάβει στις στρατηγικές της για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση προσπάθειες ανάπτυξης του έργου που είναι συμβατές με την τηλεπικοινωνιακή υποδομή του έθνους της. Θα πρέπει να εισαγάγει ανταγωνισμό στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και να άρει τους κανονισμούς για τις ασύρματες και άλλες ψηφιακές τεχνολογίες για να επιταχύνει την ανάπτυξή τους. Θα πρέπει να λάβει υπόψη την τρέχουσα χρήση της τεχνολογίας από την κυβέρνηση και να διδαχθεί από προηγούμενες επιτυχίες και αποτυχίες. Τα δημοσιονομικά πλαίσια μπορούν να περιορίσουν τις πρωτοβουλίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Οι δαπάνες για τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών πρέπει να αντιμετωπίζονται ως επένδυση, αναγνωρίζοντας μελλοντικά οφέλη και παρέχοντας ένα βαθμό βεβαιότητας για μελλοντική χρηματοδότηση. | el |
dc.format.extent | 121 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Κράτος | el |
dc.subject | Ηλεκτρονική διακυβέρνηση | el |
dc.subject | Πολίτες | el |
dc.subject | Δημόσιες υπηρεσίες | el |
dc.subject | Εξυπηρέτηση | el |
dc.subject | Δημόσια διοίκηση | el |
dc.title | Ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην Ελλάδα, μελέτη περίπτωσης δομές δημοσίου | el |
dc.title.alternative | E-Government in Greece, a case study public structures | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μακρίδης, Σάββας | |
dc.contributor.committee | Μάνθος, Απόστολος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Δημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντ | el |
dc.description.abstracttranslated | E-government can be defined as the tool that promotes digital democracy, online citizen participation and online public debate in conjunction with the provision of public services to the country's citizens. The aim of this paper is to examine the proper functioning and consequently the effectiveness of the implementation of e-Government in Greece before, and during the current period of the covid-19 pandemic, in Public Structures that have daily transactions with the citizen. The methodological plan of the present work refers to the collection of primary using a specially designed research questionnaire as well as secondary sources through articles, books or other published data. The secondary data of the research come from relevant research articles that have been published in prestigious scientific journals or conferences, from 2000 onwards, in order to be included in the modern literature and research on new technologies and applications. These sources were searched mainly through Google Scholar, as well as through the Web of Knowledge, PubMed, EBSCO and Science Direct. The implementation of e-Government has contributed to the cross-referencing of data between the Public Services to avoid forged certificates and to detect forged certificates and how the e-Government services provided by the State to the citizen are quite easy to use, safe and fast enough. The Greek Government must therefore include in its strategies for e-government efforts to develop a project that is compatible with the telecommunications infrastructure of its nation. It should introduce competition in the telecommunications sector and lift regulations on wireless and other digital technologies to accelerate their development. It should take into account the current use of technology by the government and learn from past successes and failures. Budgetary frameworks can limit e-government initiatives. Expenditure on information and communication technologies should be treated as an investment, recognizing future benefits and providing a degree of certainty for future funding. | el |