dc.contributor.advisor | Kyprianos, Konstantinos | |
dc.contributor.author | Καραβασίλη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2021-11-26T14:00:31Z | |
dc.date.available | 2021-11-26T14:00:31Z | |
dc.date.issued | 2021-10-11 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1589 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1440 | |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δοθεί μια συνολική θεώρηση του ρόλου και της
συμμετοχής του ενσωματωμένου βιβλιοθηκονόμου στην ηλεκτρονική ακαδημαϊκή τάξη.
Επίσης, στόχος είναι να προβληθούν οι αντιλήψεις των Ελλήνων και Κυπρίων ακαδημαϊκών
βιβλιοθηκονόμων ως προς την αξιοποίηση των LMS. Επιπλέον, επιχειρείται να αναδειχθούν
τα δημοφιλέστερα λογισμικά, να απαριθμηθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες μέσω των LMS,
οι υπηρεσίες υποστήριξης των εξ αποστάσεως χρηστών. Επίσης, να εξακριβωθεί ο βαθμός
εμπλοκής των βιβλιοθηκονόμων στα LMS, οι προκλήσεις και οι θετικές επιπτώσεις λόγω της
χρήσης τους και οι μεθόδους αξιολόγησης των αποτελεσμάτων των LMS.
Αναφορικά με τον μεθοδολογικό σχεδιασμό, ακολουθήθηκε η έρευνα επισκόπησης (survey
research). Για τη συλλογή των αριθμητικών δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε το
ερωτηματολόγιο και ειδικότερα η ελεύθερη εφαρμογή της Google forms. Σύμφωνα με τα
πορίσματα της έρευνας ένα ικανοποιητικό ποσοστό των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκονόμων
αξιοποιεί τις δυνατότητες των LMS, δείχνοντας ότι η ενσωματωμένη βιβλιοθηκονομία θα
αποτελέσει το μέλλον για τις ελληνικές και κυπριακές ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. | el |
dc.format.extent | 131 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.subject | Ενσωματωμένος βιβλιοθηκονόμος | el |
dc.subject | Συστήματα διαχείρισης μάθησης | el |
dc.subject | Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες | el |
dc.subject | Πληροφοριακή παιδεία | el |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
dc.subject | Embedded librarian | el |
dc.subject | Learning management systems | el |
dc.subject | Academic libraries | el |
dc.subject | Information literacy | el |
dc.subject | Distance learning | el |
dc.subject | E-learning | el |
dc.subject | Instructional technology | el |
dc.title | Υπηρεσίες βιβλιοθήκης στην πανεπιστημιακή ηλεκτρονική τάξη | el |
dc.title.alternative | Library services in the online virtual classroom platforms | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Kyriaki-Manessi, Daphne | |
dc.contributor.committee | Vraimaki, Eftichia | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης | el |
dc.contributor.master | Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this study is to provide an overview of the role and involvement of the
embedded librarian in the online virtual classroom platforms, in academic environment. Also,
the aim is to point out the perceptions of Greek and Cypriot academic librarians regarding the
use of LMS. In addition, attempts are made to highlight the most popular software, to list the
services provided through LMS, the support services of remote users. Also, to ascertain the
degree of involvement of librarians in LMS, the challenges and positive effects due to their
use and the methods of evaluating the results of LMS.
As for the methodological design, the survey research was followed. For the collection of
numerical data, the questionnaire was used, in particular the free application of Google forms.
According to the research findings, a satisfactory percentage of academic librarians utilize the
possibilities of LMS, indicating that embedded librarianship will be the future for Greek and
Cypriot academic libraries. | el |