Εμφάνιση απλής εγγραφής

Υπηρεσίες βιβλιοθήκης στην πανεπιστημιακή ηλεκτρονική τάξη

dc.contributor.advisorKyprianos, Konstantinos
dc.contributor.authorΚαραβασίλη, Μαρία
dc.date.accessioned2021-11-26T14:00:31Z
dc.date.available2021-11-26T14:00:31Z
dc.date.issued2021-10-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1589
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1440
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δοθεί μια συνολική θεώρηση του ρόλου και της συμμετοχής του ενσωματωμένου βιβλιοθηκονόμου στην ηλεκτρονική ακαδημαϊκή τάξη. Επίσης, στόχος είναι να προβληθούν οι αντιλήψεις των Ελλήνων και Κυπρίων ακαδημαϊκών βιβλιοθηκονόμων ως προς την αξιοποίηση των LMS. Επιπλέον, επιχειρείται να αναδειχθούν τα δημοφιλέστερα λογισμικά, να απαριθμηθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες μέσω των LMS, οι υπηρεσίες υποστήριξης των εξ αποστάσεως χρηστών. Επίσης, να εξακριβωθεί ο βαθμός εμπλοκής των βιβλιοθηκονόμων στα LMS, οι προκλήσεις και οι θετικές επιπτώσεις λόγω της χρήσης τους και οι μεθόδους αξιολόγησης των αποτελεσμάτων των LMS. Αναφορικά με τον μεθοδολογικό σχεδιασμό, ακολουθήθηκε η έρευνα επισκόπησης (survey research). Για τη συλλογή των αριθμητικών δεδομένων, χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο και ειδικότερα η ελεύθερη εφαρμογή της Google forms. Σύμφωνα με τα πορίσματα της έρευνας ένα ικανοποιητικό ποσοστό των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκονόμων αξιοποιεί τις δυνατότητες των LMS, δείχνοντας ότι η ενσωματωμένη βιβλιοθηκονομία θα αποτελέσει το μέλλον για τις ελληνικές και κυπριακές ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες.el
dc.format.extent131el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.subjectΕνσωματωμένος βιβλιοθηκονόμοςel
dc.subjectΣυστήματα διαχείρισης μάθησηςel
dc.subjectΑκαδημαϊκές βιβλιοθήκεςel
dc.subjectΠληροφοριακή παιδείαel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογίαel
dc.subjectEmbedded librarianel
dc.subjectLearning management systemsel
dc.subjectAcademic librariesel
dc.subjectInformation literacyel
dc.subjectDistance learningel
dc.subjectE-learningel
dc.subjectInstructional technologyel
dc.titleΥπηρεσίες βιβλιοθήκης στην πανεπιστημιακή ηλεκτρονική τάξηel
dc.title.alternativeLibrary services in the online virtual classroom platformsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKyriaki-Manessi, Daphne
dc.contributor.committeeVraimaki, Eftichia
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.contributor.masterΔιαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσείαel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this study is to provide an overview of the role and involvement of the embedded librarian in the online virtual classroom platforms, in academic environment. Also, the aim is to point out the perceptions of Greek and Cypriot academic librarians regarding the use of LMS. In addition, attempts are made to highlight the most popular software, to list the services provided through LMS, the support services of remote users. Also, to ascertain the degree of involvement of librarians in LMS, the challenges and positive effects due to their use and the methods of evaluating the results of LMS. As for the methodological design, the survey research was followed. For the collection of numerical data, the questionnaire was used, in particular the free application of Google forms. According to the research findings, a satisfactory percentage of academic librarians utilize the possibilities of LMS, indicating that embedded librarianship will be the future for Greek and Cypriot academic libraries.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής