dc.contributor.advisor | Kyriaki-Manessi, Daphne | |
dc.contributor.advisor | Λαζαρίδης, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Σωτηροπούλου, Ροδούλα | |
dc.date.accessioned | 2021-01-13T19:01:39Z | |
dc.date.available | 2021-01-13T19:01:39Z | |
dc.date.issued | 2020-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/158 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-9 | |
dc.description.abstract | Η ηλεκτρονική μάθηση είναι ένα νέο σχετικά φαινόμενο που συνδέεται με την ανάπτυξη του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλά εργαλεία και συστήματα που έχουν αναπτυχθεί για την ηλεκτρονική μάθησης. Η εργασία φιλοδοξεί να καταγράψει την τρέχουσα κατάσταση της διαδικτυακής προσβασιμότητας, να εντοπίσει τα αξιολογικά εργαλεία και τις μεθόδους που μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση ζητημάτων προσβασιμότητας σε εκπαιδευτικούς ιστοτόπους και να παρέχει πρακτικές συστάσεις και κατευθυντήριες γραμμές για την επίλυση ορισμένων από τα εμπόδια που σταματούν επί του παρόντος την επίτευξη του στόχου της καθολικής πρόσβασης στο διαδίκτυο.
Μελέτη περίπτωσης θα αποτελέσουν οι υποδομές ηλεκτρονικής μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και συγκεκριμένα του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, ώστε αυτές να αξιολογηθούν και να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο οδηγιών και καλών πρακτικών για τα πρότυπα προσβασιμότητας με έμφαση στα ΑμΕΑ. Το πλαίσιο αυτό στοχεύει να αποτελέσει εργαλείο καθοδήγησης για τους διδάσκοντες που έχουν την ευθύνη ανάπτυξης περιεχομένου μαθημάτων. | el |
dc.format.extent | 99 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject | Προσβασιμότητα | el |
dc.subject | Τριτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject | Διαδικτυακή προσβασιμότητα | el |
dc.subject | Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης | el |
dc.subject | E-learning | el |
dc.subject | Web accessibility | el |
dc.subject | E-learning platforms | el |
dc.title | E-Learning και πρότυπα προσβασιμότητας | el |
dc.title.alternative | E-Learnig and accessibility standards | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Kouis, Dimitris | |
dc.contributor.committee | Triantafyllou, Ioannis | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης | el |
dc.contributor.master | Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία | el |
dc.description.abstracttranslated | E-learning is a relatively new phenomenon associated with the development of the internet. There are many tools and systems that have been developed for e-learning. The present thesis aims at providing a record of the current conditions of online accessibility, at identifying the assessment tools and methods that can help accessibility issues in educational websites to be resolved, and at providing practical recommendations and guidelines for resolving some of the obstacles that impede the goal of universal internet access.
As case study the e-learning infrastructures of the Department of Archives, Library and Information Studies of the University of West Attica will be used. This will focus on evaluating them and then introducing a framework of instructions and good practices about accessibility standards, especially for disabled people. Furthermore, the thesis aims at serving as a guiding tool for academics who are responsible for educational web content development. | el |