Εμφάνιση απλής εγγραφής

E-Learning και πρότυπα προσβασιμότητας

dc.contributor.advisorKyriaki-Manessi, Daphne
dc.contributor.advisorΛαζαρίδης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΣωτηροπούλου, Ροδούλα
dc.date.accessioned2021-01-13T19:01:39Z
dc.date.available2021-01-13T19:01:39Z
dc.date.issued2020-07-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/158
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-9
dc.description.abstractΗ ηλεκτρονική μάθηση είναι ένα νέο σχετικά φαινόμενο που συνδέεται με την ανάπτυξη του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλά εργαλεία και συστήματα που έχουν αναπτυχθεί για την ηλεκτρονική μάθησης. Η εργασία φιλοδοξεί να καταγράψει την τρέχουσα κατάσταση της διαδικτυακής προσβασιμότητας, να εντοπίσει τα αξιολογικά εργαλεία και τις μεθόδους που μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση ζητημάτων προσβασιμότητας σε εκπαιδευτικούς ιστοτόπους και να παρέχει πρακτικές συστάσεις και κατευθυντήριες γραμμές για την επίλυση ορισμένων από τα εμπόδια που σταματούν επί του παρόντος την επίτευξη του στόχου της καθολικής πρόσβασης στο διαδίκτυο. Μελέτη περίπτωσης θα αποτελέσουν οι υποδομές ηλεκτρονικής μάθησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και συγκεκριμένα του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης, ώστε αυτές να αξιολογηθούν και να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο οδηγιών και καλών πρακτικών για τα πρότυπα προσβασιμότητας με έμφαση στα ΑμΕΑ. Το πλαίσιο αυτό στοχεύει να αποτελέσει εργαλείο καθοδήγησης για τους διδάσκοντες που έχουν την ευθύνη ανάπτυξης περιεχομένου μαθημάτων.el
dc.format.extent99el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subjectΠροσβασιμότηταel
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαδικτυακή προσβασιμότηταel
dc.subjectΠλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησηςel
dc.subjectE-learningel
dc.subjectWeb accessibilityel
dc.subjectE-learning platformsel
dc.titleE-Learning και πρότυπα προσβασιμότηταςel
dc.title.alternativeE-Learnig and accessibility standardsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKouis, Dimitris
dc.contributor.committeeTriantafyllou, Ioannis
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.contributor.masterΔιαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσείαel
dc.description.abstracttranslatedE-learning is a relatively new phenomenon associated with the development of the internet. There are many tools and systems that have been developed for e-learning. The present thesis aims at providing a record of the current conditions of online accessibility, at identifying the assessment tools and methods that can help accessibility issues in educational websites to be resolved, and at providing practical recommendations and guidelines for resolving some of the obstacles that impede the goal of universal internet access. As case study the e-learning infrastructures of the Department of Archives, Library and Information Studies of the University of West Attica will be used. This will focus on evaluating them and then introducing a framework of instructions and good practices about accessibility standards, especially for disabled people. Furthermore, the thesis aims at serving as a guiding tool for academics who are responsible for educational web content development.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές