dc.contributor.advisor | HYZ, ALINA | |
dc.contributor.author | Σιμιτζή, Γιαννούλα | |
dc.date.accessioned | 2021-11-30T13:11:13Z | |
dc.date.available | 2021-11-30T13:11:13Z | |
dc.date.issued | 2021-11-11 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1599 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1450 | |
dc.description.abstract | Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα προκειμένου να λειτουργήσουν αποτελεσματικά και αποδοτικά απαιτείται να είναι ενισχυμένα και σωστά οργανωμένα. Γι’ αυτό και ακολουθούν συγκεκριμένες αρχές και διαδικασίες . Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις εμφάνισης έκτακτων γεγονότων που ταράζουν ή ακόμη θέτουν και σε κίνδυνο την εύρυθμη λειτουργία τους. Αυτά τα απρόβλεπτα, δυσάρεστα και συχνά δύσκολα διαχειρίσιμα γεγονότα ονομάζονται κρίσεις. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναλυθούν οι κρίσεις που προκύπτουν στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και να διερευνηθούν οι συνέπειες αυτών και οι τρόποι αντιμετώπισής τους. Η ανάλυση βασίζεται στην πρόσφατη κρίση που προέκυψε εξαιτίας του COVID 19. Οι απόψεις των εκπαιδευτικών και των διευθυντών των σχολικών μονάδων αποτελούν βάση προκειμένου να διαμορφωθούν προτάσεις και ιδέες για την καλύτερη αντιμετώπιση των κρίσιμων περιστατικών. Για το σκοπό αυτό θα διεξαχθεί ποσοτική έρευνα, με διαμοιρασμό ερωτηματολογίων στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Χαλκιδέων, από τα οποία θα συναχθεί πλήθος πληροφοριών, χρήσιμων για την εργασία. | el |
dc.format.extent | 174 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Κρίσεις | el |
dc.subject | Σχολεία | el |
dc.subject | Διαχείριση κρίσεων | el |
dc.subject | Πανδημία | el |
dc.subject | Σχολική ηγεσία | el |
dc.subject | Ηγέτης | el |
dc.subject | Covid-19 | el |
dc.subject | Επιμόρφωση εκπαιδευτικών | el |
dc.title | Διαχείριση κρίσεων σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Περίπτωση κρίσης λόγω του ιού SARS-CoV-2 | el |
dc.title.alternative | Crisis management in schools of primary and secondary education. Case of crisis due to SARS-CoV-2 | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Πανάγου, Βασίλειος | |
dc.contributor.committee | Δεδούλη, Αικατερίνη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής | el |
dc.contributor.master | Δημόσια Οικονομική και Πολιτική | el |
dc.description.abstracttranslated | In order for educational institutions to function effectively and efficiently, they need to be strengthened and properly organized. That is why they follow specific principles and procedures. However, there are cases of emergencies that disturb or even endanger their proper functioning. These unpredictable, unpleasant and often difficult to manage events are called crises. The purpose of this study is to analyze the crises that arise in primary and secondary schools and to investigate their consequences and ways to deal with them. . The analysis is based on the recent crisis caused by COVID 19. The views of teachers and school principals are the basis for formulating suggestions and ideas for better response to critical incidents. For this purpose, a quantitative research will be conducted, with the distribution of questionnaires in the primary and secondary schools of the Municipality of Chalkida, from which a number of information, useful for the work, will be deduced. | el |