Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαχείριση κρίσεων σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Περίπτωση κρίσης λόγω του ιού SARS-CoV-2

dc.contributor.advisorHYZ, ALINA
dc.contributor.authorΣιμιτζή, Γιαννούλα
dc.date.accessioned2021-11-30T13:11:13Z
dc.date.available2021-11-30T13:11:13Z
dc.date.issued2021-11-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1599
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1450
dc.description.abstractΤα εκπαιδευτικά ιδρύματα προκειμένου να λειτουργήσουν αποτελεσματικά και αποδοτικά απαιτείται να είναι ενισχυμένα και σωστά οργανωμένα. Γι’ αυτό και ακολουθούν συγκεκριμένες αρχές και διαδικασίες . Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις εμφάνισης έκτακτων γεγονότων που ταράζουν ή ακόμη θέτουν και σε κίνδυνο την εύρυθμη λειτουργία τους. Αυτά τα απρόβλεπτα, δυσάρεστα και συχνά δύσκολα διαχειρίσιμα γεγονότα ονομάζονται κρίσεις. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναλυθούν οι κρίσεις που προκύπτουν στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και να διερευνηθούν οι συνέπειες αυτών και οι τρόποι αντιμετώπισής τους. Η ανάλυση βασίζεται στην πρόσφατη κρίση που προέκυψε εξαιτίας του COVID 19. Οι απόψεις των εκπαιδευτικών και των διευθυντών των σχολικών μονάδων αποτελούν βάση προκειμένου να διαμορφωθούν προτάσεις και ιδέες για την καλύτερη αντιμετώπιση των κρίσιμων περιστατικών. Για το σκοπό αυτό θα διεξαχθεί ποσοτική έρευνα, με διαμοιρασμό ερωτηματολογίων στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Χαλκιδέων, από τα οποία θα συναχθεί πλήθος πληροφοριών, χρήσιμων για την εργασία.el
dc.format.extent174el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚρίσειςel
dc.subjectΣχολείαel
dc.subjectΔιαχείριση κρίσεωνel
dc.subjectΠανδημίαel
dc.subjectΣχολική ηγεσίαel
dc.subjectΗγέτηςel
dc.subjectCovid-19el
dc.subjectΕπιμόρφωση εκπαιδευτικώνel
dc.titleΔιαχείριση κρίσεων σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Περίπτωση κρίσης λόγω του ιού SARS-CoV-2el
dc.title.alternativeCrisis management in schools of primary and secondary education. Case of crisis due to SARS-CoV-2el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠανάγου, Βασίλειος
dc.contributor.committeeΔεδούλη, Αικατερίνη
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.description.abstracttranslatedIn order for educational institutions to function effectively and efficiently, they need to be strengthened and properly organized. That is why they follow specific principles and procedures. However, there are cases of emergencies that disturb or even endanger their proper functioning. These unpredictable, unpleasant and often difficult to manage events are called crises. The purpose of this study is to analyze the crises that arise in primary and secondary schools and to investigate their consequences and ways to deal with them. . The analysis is based on the recent crisis caused by COVID 19. The views of teachers and school principals are the basis for formulating suggestions and ideas for better response to critical incidents. For this purpose, a quantitative research will be conducted, with the distribution of questionnaires in the primary and secondary schools of the Municipality of Chalkida, from which a number of information, useful for the work, will be deduced.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές