dc.contributor.advisor | SAITI, ANNA | |
dc.contributor.author | Κορακίδη, Γεωργία | |
dc.date.accessioned | 2021-12-17T07:47:49Z | |
dc.date.available | 2021-12-17T07:47:49Z | |
dc.date.issued | 2021-09 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1628 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1479 | |
dc.description.abstract | Η πανδημία του covid-19 την άνοιξη του 2020 προκάλεσε το κλείσιμο των σχολικών μονάδων στην Ελλάδα προκειμένου να προστατευτεί και να διασφαλιστεί η ευημερία της κοινωνίας. Αυτή η απρογραμμάτιστη και άνευ προηγούμενου διακοπή της εκπαίδευσης άλλαξε το έργο και τον ρυθμό των εκπαιδευτικών, τη θέση και το ρόλο των διευθυντών/τριών, όπως επίσης και πολλές πτυχές της εκπαιδευτικής ζωής. Στην παρούσα εργασία εξετάζονται οι αλλαγές που προκάλεσε η κρίση του κορονοϊού και που σχετίζονται με το κλείσιμο των σχολικών μονάδων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής καθώς και τον ρόλο του/της διευθυντή/τριας ηγέτη σε αυτές. Χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσαν ψηφιακά οι εκπαιδευτικοί και πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά ημιδομημένες συνεντεύξεις σε διευθυντές/τριες. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν μια αύξηση στο φόρτο εργασίας των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, τις αρνητικές επιπτώσεις που προκλήθηκαν κυρίως στο σχολικό κλίμα και τη διάθεση για συνεργασία, την ύπαρξη πολλών εμποδίων που χρειάστηκε να προσπεράσει η τηλεκπαίδευση μέχρι να μπορέσει να υποστηρίξει τη μάθηση για αρκετούς μαθητές και μαθήτριες, καθώς και τον κεντρικό ρόλο του Διευθυντή – ηγέτη των σχολικών μονάδων στη διαχείριση και αποτελεσματική αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. | el |
dc.format.extent | 54 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ηγεσία | el |
dc.subject | Κρίση | el |
dc.subject | Covid-19 | el |
dc.title | Ο ρόλος της ηγεσίας σε περίοδο κρίσης | el |
dc.title.alternative | The role of leadership in times of crisis | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σιδηροπούλου - Κανέλλου, Τρυφαίνη | |
dc.contributor.committee | MOUSENA, ELENI | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία | el |
dc.description.abstracttranslated | The covid-19 pandemic in the spring of 2020 caused the closure of schools in Greece in order to protect and ensure the well-being of society. This unplanned and unprecedented interruption of education changed the work and pace of teachers, the position and role of principals , as well as many aspects of educational life. This paper examines the changes caused by the coronavirus crisis and related to the closure of the schools of the Secondary Education Directorate of West Attica as well as the role of the principal / leader in them. A questionnaire was used that was digitally completed by the teachers and semi-structured online interviews were conducted with principals. The results of the research show an increase in the workload of members of the educational community, the negative effects caused mainly by the school climate and the willingness to cooperate, the existence of many obstacles that e-learning had to overcome to be able to support learning for many students, as well as the central role of the Principal - leader of the school units in the management and effective treatment of the effects of the pandemic in the educational process. | el |