Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorKoulouris, Alexandros
dc.contributor.authorΕυαγγελινέλη, Σεβαστιανή
dc.date.accessioned2021-01-27T10:14:32Z
dc.date.available2021-01-27T10:14:32Z
dc.date.issued2021-01-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/163
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-14
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία προσπαθεί να αναδείξει τη χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους οργανισμούς πληροφόρησης ως μέσα για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Η έρευνα συμπεριέλαβε βιβλιοθήκες, αρχεία και μουσεία όμως επικεντρώθηκε στις βιβλιοθήκες οι οποίες έχουν παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και κυρίως στο facebook. Η έρευνα εξετάζει τι θα μπορούσε να βελτιωθεί στην παρουσία τους στα κοινωνικά δίκτυα ώστε να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή προώθηση των υπηρεσιών τους. Αξιοποιώντας έτσι τις δυνατότητες που παρέχουν τα κοινωνικά δίκτυα οι οργανισμοί πληροφόρησης μπορούν να επωφεληθούν από μάρκετινγκ χαμηλού προϋπολογισμού. Στα πλαίσια της εργασίας διακινήθηκαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δύο ερωτηματολόγια ένα για τους βιβλιοθηκονόμους και ένα για τους χρήστες των βιβλιοθηκών τα οποία και παρατίθενται στο παράρτημα της εργασίας. Τα κυριότερα αποτελέσματα αναδεικνύουν ότι οι βιβλιοθήκες χρησιμοποιούν αρκετά τα κοινωνικά δίκτυα τόσο για την προώθηση των υπηρεσιών τους όσο και για την ανάρτηση υλικού σχετικά με τις εκδηλώσεις τους και καθίσταται σαφές ότι η δημιουργία και δημοσίευση της πολιτικής που διέπει τη λειτουργία της βιβλιοθήκης είναι απαραίτητη προϋπόθεση.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑκαδημαϊκές βιβλιοθήκεςel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΥπηρεσίεςel
dc.subjectΕπαγγελματίες πληροφόρησηςel
dc.subjectΧρήστεςel
dc.subjectΟργανισμοί πληροφόρησηςel
dc.titleΤα κοινωνικά δίκτυα ως μέσα προώθησης των οργανισμών πληροφόρησηςel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeGiannakopoulos, Georgios A.
dc.contributor.committeeVraimaki, Eftichia
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis highlights the use of social networks by information organizations as means of service promotion. The research included libraries, archives and museums but focused on libraries since they have a social network presence and especially in Facebook. The research examines on improvements that could be made on social networking so as to better promote their services. Information organizations thus can take advantage of low budget marketing. Within this research two questionairres were distributed via e-mail, one to the librarians and one to the users of libraries and which are listed to the annex of the study. The main results indicate that libraries use social media enough either to promote their services or to post material regarding their events. It is also made clear that the creation and publication of the policy that runs the libraries’ use is a prerequisite.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές