Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στο πλαίσιο επιτάχυνσης διοικητικών διαδικασιών. Μέθοδοι και κριτήρια απλούστευσης

dc.contributor.advisorΜπουρής, Ιωάννης
dc.contributor.authorΠερδικούρη, Ελένη
dc.date.accessioned2022-01-10T09:32:23Z
dc.date.available2022-01-10T09:32:23Z
dc.date.issued2021-12-21
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1640
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1491
dc.description.abstractΗ ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι μια αποτελεσματική και διαδραστική διανομή κυβερνητικών πληροφοριών και υπηρεσιών μέσω ψηφιακών μέσων, με στόχο τη βελτίωση και την επιτάχυνση των κυβερνητικών υπηρεσιών. Οι πιο αξιοσημείωτες τεχνολογίες που σχετίζονται με τον ψηφιακό μετασχηματισμό της κυβέρνησης τα τελευταία χρόνια, είναι η τεχνητή νοημοσύνη AΙ, οι συμπεριφορικές και προγνωστικές αναλύσεις, η ρομποτική και αυτοματοποίηση, το διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT), η γεω-χωρική και εκμετάλλευση δεδομένων τοποθεσίας και τα ανοικτά κυβερνητικά δεδομένα και οι διεπαφές εφαρμογών προγραμματισμού. Οι διοικητικές ενδοοργανωτικές διαδικασίες των οργανισμών της κυβέρνησης είναι αποκλειστικά εντός των αντίστοιχων οργανισμών συνιστούν διαδικασίες υποστήριξης και διαχείρισης από ένα κυβερνητικό οργανισμό σε άλλο. Οι εξωοργανωτικές διοικητικές διαδικασίες εκτελούνται από ένα οργανισμό της διοίκησης σε πρόσωπα ή εταιρείες εκτός της διοίκησης και είναι χωρίς εξαίρεση, βασικές διαδικασίες για τους πελάτες της διοίκησης. Η ποιότητα των διοικητικών υπηρεσιών καθορίζουν την αποδοτικότητα, την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη του πολίτη. Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση επιλύει πολλά θέματα, συμβάλει στην δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, βελτιώνει τη ζωή των πολιτών, ενδυναμώνει την ανταγωνιστικότητα και την επιχειρηματικότητα, μειώνει τη γραφειοκρατία, μειώνει το χρόνο αναμονή για την ολοκλήρωση διαδικασιών της δημόσιας διοίκησης και γενικότερα προκαλεί την επιτάχυνση των διοικητικών διαδικασιών. Η θέση της Ελλάδας στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση παραμένει κάτω από το μέσο όρο της ΕΕ, ωστόσο βελτιώνεται. Η πανδημική κρίση προκάλεσε σημαντικές οικονομικές προκλήσεις και ανέδειξε επίσης τη σημασία της ψηφιακής υποδομής για την ανθεκτική ανάκαμψη με δυνατότητα σημαντικών βημάτων για την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ελλάδα. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετήσει τις μεθόδους και τα κριτήρια απλούστευσης της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και να τα συσχετίσει στο πλαίσιο επιτάχυνσης διοικητικών διαδικασιών. Τα δεδομένα της έρευνας συνελέγησαν από 152 πολίτες κατά τον Οκτώβριο 2021, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο συλλογής το ανώνυμο ερωτηματολόγιο. Σημαντικά ευρήματα της παρούσας έρευνας αποτελούν τα στοιχεία ότι οι πολίτες επιθυμούν όλες οι υπηρεσίες της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης να ολοκληρώνονται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση έχει επιταχύνει τις διαδικασίες της δημόσιας διοίκησης. Ο χρόνος αναμονής που απαιτείται για την ολοκλήρωση των διοικητικών διαδικασιών, έχει μειωθεί αρκετά λόγω των ηλεκτρονικών της υπηρεσιών και η Ελληνική Δημόσια Διοίκηση έχει καταφέρει μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της να μειώσει τη γραφειοκρατία, υστερεί όμως αρκετά σε σχέση με την Ευρωπαϊκή πραγματικότητα.el
dc.format.extent163el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΗλεκτρονική διακυβέρνησηel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΔιοικητικές διαδικασίεςel
dc.subjectE-governmentel
dc.subjectPublic administrationel
dc.subjectAdministrative-organizational processesel
dc.titleΗ ηλεκτρονική διακυβέρνηση στο πλαίσιο επιτάχυνσης διοικητικών διαδικασιών. Μέθοδοι και κριτήρια απλούστευσηςel
dc.title.alternativeElectronic government within the framework of expediting the administrative procedures; methods and criteria of facilitating themel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚομισόπουλος, Φαίδων
dc.contributor.committeeΜακρίδης, Σάββας
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedE-government is an effective and interactive distribution of government information and services through digital media, aiming in improving and accelerating government services. The most notable technologies related to the digital transformation of government in recent years are AI, behavioral and predictive analytics, robotics and automation, the Internet of Things (IoT), geospatial and location data mining, and last open government data and programming application interfaces. The administrative-organizational processes of government agencies are exclusively within the respective agencies and constitute support and management processes from one government agency to another. Extra-organizational management procedures are performed by a management organization to persons or companies outside the organization and are, without exception, basic procedures for management clients. The quality of administrative services determines the efficiency, trust and support of the citizen. E-government solves many issues, contributes to job creation, improves citizens' lives, strengthens competitiveness and entrepreneurship, reduces bureaucracy, reduces waiting time for the completion of public administration processes and generally speeds up all administrative processes . Greece's position in e-government remains below the EU average, but is improving. The pandemic crisis posed significant economic challenges and also highlighted the importance of digital infrastructure for sustainable recovery with the possibility of significant steps to promote digital transformation in Greece. The aim of the research is to study the methods and criteria for simplification of e-government and relate them in the context of speeding up administrative procedures. The survey data were collected from 152 citizens in October 2021, using the anonymous questionnaire as a collection tool. The most important conclusion of the present research is that the citizens wish all the services of the Greek Public Administration to be completed exclusively through the internet. E-government has accelerated public administration processes. The waiting time required for the completion of the administrative procedures has been significantly reduced due to electronic services and the Greek Public Administration has managed through its electronic services to reduce the bureaucracy, but it lags far behind the European reality.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές