Συστήματα Πληθοπορισμού στην Ανώτατη Εκπαίδευση
Crowdsourcing systems in Higher Education
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Καραμιχαλέλης, Θεοφάνης
Date
2020-01-19Keywords
Πληθοπορισμός ; Crowdsourcing ; Ανώτατη Εκπαίδευση ; Πλατφόρμα Πληθοπορισμού ; Microservices ; NET Core ; SQL Server ; MongoDB ; Docker ; Ocelot ; RabbitMQAbstract
Ένα άτομο δεν μπορεί να κατέχει όλες τις διαθέσιμες γνώσεις και δεξιότητες, ούτε καν μια μικρή ομάδα ατόμων μπορεί. Για αυτό από την αρχαιότητα παρατηρούνται φαινόμενα όπου εργασίες ανατίθενται στο πλήθος. Το φαινόμενο αυτό ονομάζεται πληθοπορισμός.
Σύμφωνα με τους Estellés-Arolas και González Ladrón-de-Guevara, ο πληθοπορισμός είναι συλλογική διαδικτυακή δραστηριότητα ομάδων εθελοντών, η οποία οργανώνεται μετά από ανοικτή πρόσκληση και επιβλέπεται από ένα ίδρυμα ή ένα μη κερδοσκοπικό οργανισμό ή και εταιρεία.
Πολλά πανεπιστήμια της Αμερικής και της Ευρώπης χρησιμοποιούν πλατφόρμες πληθοπορισμού, καθώς θεωρούν ότι ενθαρρύνει τόσο τους φοιτητές όσο και τους καθηγητές στη διαδικασία της συνδημιουργίας και της ανταλλαγής γνώσεων.
Η πλατφόρμα πληθοπορισμού «UniCrowd» που αναπτύχθηκε στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής εργασίας, επιτρέπει σε πανεπιστήμια να δημιουργούν τις δικές τους εκστρατείες. Οι εθελοντές, με τη σειρά τους, μπορούν να συμμετέχουν σε οποιαδήποτε από τις υπάρχουσες εκστρατείες, συνεισφέροντας ενεργά με τις δικές τους γνώσεις και δεξιότητες.
Abstract
One person may not possess all the available knowledge and skills, not even a small group of people can. That is why from antiquity there are phenomena where projects are assigned to the crowd. This phenomenon is called crowdsourcing.
According to Estellés-Arolas and González Ladrón-de-Guevara, crowdsourcing is a collective online activity of groups of volunteers, organized by open invitation and supervised by an institution or a non-profit organization or company.
Many universities in America and Europe use crowdsourcing platforms, as they believe that it encourages both students and professors in the process of co-creating and sharing knowledge.
The "UniCrowd" crowdsourcing platform developed as part of this dissertation allows universities to create their own campaigns. Volunteers, in turn, can participate in any of the existing campaigns, actively contributing with their own knowledge and skills.