Show simple item record

Διερεύνηση των απόψεων των μαθητών του λυκείου μετά την εφαρμογή των τεχνικών συναισθηματικής απελευθέρωσης (EFT)

dc.contributor.advisorKABA, EVRIDIKI
dc.contributor.authorΣτοαντζίκη, Αντιγόνη
dc.date.accessioned2021-02-04T09:47:20Z
dc.date.available2021-02-04T09:47:20Z
dc.date.issued2020-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/172
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-23
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή έγινε μια ποιοτική μελέτη για την διερεύνηση των απόψεων μαθητών μετά την εφαρμογή των τεχνικών συναισθηματικής απελευθέρωσης (EFT). Για τη διεξαγωγή της μελέτης χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της Θεμελιώδους Θεωρίας, η οποία χρησιμοποιείται για την εις βάθος κατανόηση και ερμηνεία των φαινομένων που μελετώνται. Παράλληλα, είναι ιδανική μέθοδος για περιπτώσεις στις οποίες ένα θέμα ερευνάται για πρώτη φορά, με σκοπό την καλύτερη κατανόησή του (Glaser & Strauss, 1967). Από την ανάλυση των δεδομένων προέκυψαν οι παρακάτω κατηγορίες: 1) Αρχικές αντιδράσεις των μαθητών στην πρώτη επαφή με το EFT. 2) Λόγοι χρήσης των τεχνικών συναισθηματικής απελευθέρωσης από τον μαθητή. 3) Ανάκληση και απελευθέρωση των αρνητικών συναισθημάτων και συμπτωμάτων. 4) Εντοπισμός της αιτίας ή των αιτιών πρόκλησης του αρνητικού συναισθήματος. 5) Διαφορές μεταξύ της ομαδικής και της ατομικής συνεδρίας. 6) Τα αποτελέσματα των αρνητικών συναισθημάτων και σωματικών συμπτωμάτων μετά από την εφαρμογή του EFT. Οι μαθητές, έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την θεραπεία και υποστήριξαν ότι, μπορούν να την επαναλαμβάνουν και μόνοι τους έτσι ώστε να μπορέσουν να απελευθερωθούν από συναισθήματα άγχους ή φόβου. Οι περισσότεροι βρήκαν ευχάριστή την τεχνική. Τα κυριότερα συμπτώματα που εντοπίσθηκαν ήταν αυτά του φόβου και του άγχους. Οι μαθητές αντιμετωπίζουν συχνά άγχος, στρες και φόβο. Κάποιοι μαθητές εντόπισαν το τραύμα τους ανακτώντας κάποια μνήμη ή βιώνοντας συναισθήματα. Οι μαθητές προτιμούν την ατομική θεραπεία. Μετά την εφαρμογή, το σύνολο των μαθητών ανέφερε πως η ένταση των συναισθημάτων μειώθηκε σημαντικά.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectEFT, άγχος, μαθητέςel
dc.titleΔιερεύνηση των απόψεων των μαθητών του λυκείου μετά την εφαρμογή των τεχνικών συναισθηματικής απελευθέρωσης (EFT)el
dc.title.alternativeInvestigation the views of high school students after the application of emotional freedom techniques (EFT)el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeZartaloudi, Afroditi
dc.contributor.committeeMantzorou, Marianna
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Νοσηλευτικήςel
dc.contributor.masterΚοινοτική Νοσηλευτική και Νοσηλευτική Δημόσιας Υγείαςel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis is a qualitative study investigating students’ views about the application of emotional release techniques (EFT) . The method of Grounded Theory was used to conduct the study, which is used to gain a deeper understanding and interpretation of the phenomena being studied. At the same time, it is an ideal method for cases where a topic is being researched for the first time, in order to better understand it (Glaser & Strauss, 1967). From the analysis of the data, the following categories emerged: 1) Initial reactions of the students in the first contact with the EFT. 2) Reasons for the student's use of emotional release techniques. 3) Revocation and release of negative emotions and symptoms. 4) Identification of the cause or causes of negative emotions. 5) Differences between group and individual session. 6) The effects of negative emotions and physical symptoms after the application of EFT. The students showed particular interest in the treatment and argued that they could repeat it on their own so that they could be free from feelings of anxiety or fear. Most found the technique enjoyable. The main symptoms were fear and anxiety. Students often experience anxiety, stress and fear. Some students identified their trauma by retrieving some memory or experiencing emotions. Students prefer individual therapy. After the application, all students reported that the intensity of emotions was significantly reduced.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές