dc.contributor.advisor | Δημητρέλλου, Σωτηρία | |
dc.contributor.author | Ράπτη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2022-03-08T08:26:44Z | |
dc.date.available | 2022-03-08T08:26:44Z | |
dc.date.issued | 2022-02-28 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1816 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1667 | |
dc.description.abstract | Τα τελευταία χρόνια υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τη ναυτιλιακή βιομηχανία για τα αυτόνομα πλοία, ενώ από το 2010 και μετά έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές εφαρμογές ανάπτυξης της σχετικής τεχνολογίας και εγχειρήματα υλοποίησης αυτόνομων πλοίων. Ωστόσο, υπάρχουν σοβαρά ζητήματα σχετικά με την τεχνολογία, την ασφάλεια αλλά και τους κανονισμούς για τα αυτόνομα πλοία τα οποία επιζητούν περαιτέρω έρευνα, με αποτέλεσμα η ανάπτυξη και πραγματοποίησή τους να καθυστερεί. Το γεγονός αυτό καθιστά καθοριστικές τις μελέτες γύρω από την αυτόνομη ναυτιλία και αυτός είναι και ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας – να απαντήσει σε σημαντικά ερευνητικά ερωτήματα και να συμβάλλει στο συγκεκριμένο τομέα του «μέλλοντος». Δεδομένου ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει αναπτυχθεί εδώ και αιώνες γύρω από την παραδοσιακή λειτουργία των επανδρωμένων πλοίων, η υλοποίηση και ενσωμάτωση πλήρως αυτόνομων πλοίων στη ναυτιλία και ιδιαίτερα στις θαλάσσιες μεταφορές αποτελεί μια μεγάλη πρόκληση. Η εργασία αυτή προσεγγίζει το θέμα εκτενώς δίνοντας έμφαση στις προκλήσεις των αυτόνομων πλοίων που αφορούν στην Τεχνολογία, στην Ασφάλεια, στο Νομικό και Θεσμικό πλαίσιο και στη Βιωσιμότητα. | el |
dc.format.extent | 89 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Αυτόνομη ναυτιλία | el |
dc.subject | Μη επανδρωμένα πλοία | el |
dc.subject | Αυτόνομα πλοία | el |
dc.subject | Αυτόνομη πλοήγηση | el |
dc.title | Η πρόκληση του αυτόνομου πλοίου στη ναυτιλία | el |
dc.title.alternative | The challenge of autonomous vessels in the shipping industry | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σέρρης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.committee | Ιακωβίδης, Ισίδωρος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | In recent years, there is an increasing interest from the shipping industry for autonomous ships, and since 2010 important applications for the development of relevant technology as well as projects for the implementation of autonomous ships have been carried out. However, there are serious issues regarding technology, safety and regulations for autonomous ships that require further investigation, and this is the main reason why their development and implementation is delayed. This fact makes the studies on autonomous shipping crucial and that is the purpose of this dissertation - to answer important research questions and contribute to this innovative sector of the future. Given that the shipping industry has developed for centuries around the traditional operation of manned ships, the implementation and integration of fully autonomous ships in shipping and especially in maritime transport is a major challenge. This paper approaches this issue extensively, emphasizing the challenges of autonomous ships related to Technology, Safety, Legal and Institutional Framework and Sustainability. | el |