Εμφάνιση απλής εγγραφής

Υβριδικοί τρόποι μάθησης - στάσεις και απόψεις εκπαιδευόμενων

dc.contributor.advisorAntoniou, Angeliki
dc.contributor.authorΚάστιζα, Βασιλική
dc.date.accessioned2022-03-15T09:34:07Z
dc.date.issued2022-03-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1874
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1725
dc.description.abstractΟ υβριδικός τρόπος μάθησης έχει αναγνωριστεί σε διεθνές επίπεδο ως ένα καίριο ζήτημα που αφορά τόσο τους εκπαιδευτές όσο και τους εκπαιδευόμενους και η αποτελεσματική οργάνωσή του απασχολεί τον κλάδο της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες. Σε αντίθεση με προηγούμενες δεκαετίες που το θέμα αντιμετωπιζόταν υποκειμενικά με προσωπικές παρεμβάσεις οι οποίες στόχευαν στην ανάπτυξη κατά περίπτωση διδακτικών μοντέλων, κατά την πανδημική περίοδο Covid-19 οι εκπαιδευτικοί οργανισμοί παγκοσμίως καλούνται να αντιμετωπίσουν τα συνεχιζόμενα lockdowns εξασφαλίζοντας την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή αλλά και επινοώντας διαφορετικά σενάρια διδασκαλίας, για να διασφαλίσουν την συμμετοχή και την αποτελεσματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών και φοιτητών και να ελαχιστοποιήσουν τους κινδύνους που συνεπάγονταν από την διακοπή της δια ζώσης λειτουργία τους. Οι στόχοι της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αποκαλυφθεί η πραγματική διάσταση της παρούσας κατάστασης με τον υβριδικό τρόπο εκπαίδευσης από την πλευρά των εκπαιδευόμενων και να προταθεί ένα μοντέλο διδασκαλίας το οποίο θα εξυπηρετεί τις ανάγκες των εκπαιδευόμενων στον μέγιστο βαθμό. Αναλυτικότερα, οι στόχοι της έρευνας είναι να αποτυπωθεί η κατάσταση της υβριδικής εκπαίδευσης πριν την πανδημική εποχή, να διερευνηθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση όπως εξελίχθηκε στην πανδημική εποχή, να μελετηθούν οι μέχρι στιγμής εφαρμοσμένοι υβριδικοί τρόποι εκπαίδευσης και να προταθούν πρακτικές λύσεις για την δημιουργία ενός αποτελεσματικού μοντέλου υβριδικής εκπαίδευσης. Ο πληθυσμός-στόχος της έρευνας είναι άτομα που φοιτούν στο Τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Επιχειρήσεων και Συστημάτων Εφοδιασμού και Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού του Γεωπονικού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Η διερεύνηση ερευνητικών ερωτημάτων και υποθέσεων έγινε με ποσοτική και ποιοτική μεθοδολογία, η οποία ενδείκνυται για τη μελέτη στάσεων και απόψεων. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναμένεται να χρησιμοποιηθούν από τις διοικήσεις των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των εκπαιδευτών για την αναδιοργάνωση του υβριδικού τρόπου μάθησης.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣτάσειςel
dc.subjectΑπόψειςel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectYβριδικός τρόπος μάθησηςel
dc.titleΥβριδικοί τρόποι μάθησης - στάσεις και απόψεις εκπαιδευόμενωνel
dc.title.alternativeHybrid ways of learning - attitudes and views of learnersel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeVraimaki, Eftichia
dc.contributor.committeeMichailidis, Tasos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.contributor.masterΔιαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσείαel
dc.description.abstracttranslatedThe hybrid way of learning has been recognized internationally as a key issue that concerns both educators and learners and its effective way of organization concerns the education industry at all levels. In contrast to previous decades when the issue was treated subjectively with personal interventions aimed at developing case-by-case teaching models, during the Covid-19 pandemic, educational organizations worldwide are called upon to deal with ongoing lockdowns by providing the necessary logistics infrastructure but also by devising different teaching scenarios to ensure the participation and effective education of pupils and students and to minimize the risks posed by their downtime. The objectives of the present dissertation are to reveal the real dimension of the current situation with the hybrid way of education on the part of the trainees and to propose a teaching model that will serve the needs of the trainees to the maximum extent. More specifically, the objectives of the research are to determine the state of hybrid education before the pandemic era, to investigate distance education as it evolved in the pandemic era, to study the hybrid training methods applied so far and to propose practical solutions to create an effective hybrid education model. The target population of the research is people who study at the Department of Agricultural Business Administration and Supply Systems and Supply Systems Management of the Agricultural University of Athens. The investigation of the research questions and hypotheses was done with a quantitative and quality methodology, which is suitable for the study of attitudes and views. The results of the research are expected to be used by the administrations and professors of the higher educational institutions for the reorganization of the hybrid way of learning.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2023-03-15T09:34:07Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές