dc.contributor.advisor | Koulouris, Alexandros | |
dc.contributor.author | Κοσέογλου, Ελευθερία | |
dc.date.accessioned | 2022-03-17T12:34:42Z | |
dc.date.available | 2022-03-17T12:34:42Z | |
dc.date.issued | 2022-03-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1907 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/amitos-1758 | |
dc.description.abstract | Η λογοκλοπή αποτελεί ίσως το πιο συχνό ακαδημαϊκό παράπτωμα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το διαδίκτυο, οι ηλεκτρονικές πηγές και η εύκολη πρόσβαση στην πληροφορία διευκόλυναν την εκδήλωση και την έξαρση αυτού του φαινομένου. Στο πλαίσιο αντιμετώπισης του φαινομένου οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες προχώρησαν στην αγορά λογισμικών ανίχνευσης πιθανής λογοκλοπής με πιο γνωστό το εργαλείο Turnitin. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τη στάση των μελών του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού μεγάλων ακαδημαϊκών ιδρυμάτων όσον αφορά στη λογοκλοπή και στη χρήση του εργαλείου Turnitin. Η έρευνα που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο της εργασίας θα εστιάσει τουλάχιστον σε τρία ιδρύματα: το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Τα πρώτα δύο πανεπιστήμια έχουν τη μεγαλύτερη παράδοση στη χρήση εργαλείων λογοκλοπής στην Ελλάδα (πριν το Turnitin χρησιμοποιούσαν το εργαλείο Ephorus). Επίσης, τα δύο αυτά ιδρύματα χρησιμοποιούν εργαλεία λογοκλοπής σε πλήρη ενσωμάτωση με τα περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης. Από την άλλη μεριά, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής τώρα κάνει τα πρώτα βήματά του στη χρήση του Turnitin. Μέσω των ερωτημάτων θα γίνει προσπάθεια να εντοπιστεί η ύπαρξη ή μη πολιτικής των ιδρυμάτων, η στάση και η χρήση από τα μέλη του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού | el |
dc.format.extent | 137 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Λογοκλοπή | el |
dc.subject | Ακαδημαϊκή εντιμότητα | el |
dc.subject | ΑΠΘ | el |
dc.subject | ΕΑΠ | el |
dc.subject | ΠΑΔΑ | el |
dc.subject | Τurnitin | el |
dc.subject | Plagiarism | el |
dc.subject | Academic integrity | el |
dc.subject | Tertiary education | el |
dc.subject | Faculty | el |
dc.subject | Universities | el |
dc.title | Η χρήση του Turnitin από τους διδάσκοντες των ελληνικών πανεπιστημίων | el |
dc.title.alternative | The use of Turnitin software by faculty in greek universities | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Kouis, Dimitris | |
dc.contributor.committee | Vraimaki, Eftichia | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης | el |
dc.contributor.master | Διαχείριση Πληροφοριών σε Βιβλιοθήκες, Αρχεία, Μουσεία | el |
dc.description.abstracttranslated | Plagiarism is perhaps the most frequent academic misconduct in higher education. The internet, electronic sources and easy access to information have facilitated this social phenomenon. In response to plagiarism, academic libraries have purchased plagiarism detection software, the most well-known software is the Turnitin tool. The aim of this thesis is to explore the attitude of teaching and research staff from major academic institutions to plagiarism and the use of the Turnitin tool. The research focuses on at least three institutions: the Aristotle University of Thessaloniki, the Hellenic Open University, and the University of West Attica. The first two universities have the largest tradition of using anti-plagiarism tools in Greece since before Turnitin they used the Ephorus tool. These two institutions also use plagiarism tools in full integration with their e-learning environments. On the other hand, the University of West Attica is now taking its first steps towards the use of Turnitin. Using a questionnaire for data gathering, this thesis attempts to identify the existence or non-existence of plagiarism related policies in the selected institutions, and to reveal the use of anti-plagiarism software by the teaching and research staff in conjunction with their attitudes towards the phenomenon. | el |