Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εθνική Στρατηγική Υγείας και Δράσεις στον τομέα

dc.contributor.advisorΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠάλλη, Φιλαρέτη
dc.date.accessioned2022-03-22T12:14:27Z
dc.date.available2022-03-22T12:14:27Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1948
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1799
dc.description.abstractΗ επιδίωξη της ποιότητας στην υγεία είναι η σύγχρονη τάση της σημερινής εποχής και το ζητούμενο για τους οργανισμούς υγείας του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Σκοπός της εργασίας, αφού πρώτα προσεγγίσουμε την έννοια της ποιότητας και της διαχείρισης της, είναι η αποτίμηση της υφιστάμενης στρατηγικής Υγείας όπως παρουσιάζεται στο Επιχειρησιακό Σχέδιο με έμφαση σε εφαρμοζόμενα συστήματα ποιότητας κατά ISO καθώς και διαδικασίες ποιότητας και πρωτόκολλα όπως εφαρμόζονται σήμερα. Επίσης αναφέρονται τα σημαντικότερα συστήματα και διεθνείς φορείς διασφάλισης ποιότητας και διερευνώνται καλές πρακτικές ποιότητας τόσο στην Ελλάδα όσο και σε χώρες της Ευρώπης. Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τη Δημόσια Υγεία 2021-2025 έχει ως θεμελιώδη στόχο την συνεχή βελτίωση του επιπέδου υγείας και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής του πληθυσμού. Από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση επιστημονικών άρθρων, παρατηρήσαμε ότι στην Ελλάδα τα βήματα προς την ποιοτική αναβάθμιση του ΕΣΥ έγιναν με αργούς ρυθμούς, παρόλη την πληθώρα των νόμων. Επιπρόσθετα γίνεται εκτενής αναφορά στην ίδρυση του ΟΔΙΠΥ, ενός φορέα που αναμένεται να παίξει καταλυτικό ρόλο στην εγκαθίδρυση κουλτούρας ποιότητας στο χώρο της υγειας. Παράλληλα ακολουθήθηκε η ποιοτική μεθοδολογία μέσα από ερευνητικές συνεντεύξεις υψηλόβαθμων στελεχών του Υπουργείου Υγείας. Η ερμηνεία των εμπειριών τους και η διερεύνηση σε βάθος των αντιλήψεων τους, συνέβαλε καθοριστικά στην απάντηση του κυρίου ερευνητικού ερωτήματος μας, εάν υπάρχει δηλαδή υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού στα θέματα ποιότητας και εάν υπάρχει εξέλιξη και συνεχής βελτίωση, όπως προβλέπουν τα πρότυπα και οι αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ).el
dc.format.extent164el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel
dc.subjectΣτρατηγική υγείαςel
dc.subjectΕργαλεία ποιότηταςel
dc.subjectΒελτίωση ποιότηταςel
dc.subjectΣυστήματα ποιότηταςel
dc.subjectΟΔΙΠΥel
dc.subjectΚουλτούρα ποιότηταςel
dc.subjectΔιασφάλιση ποιότηταςel
dc.titleΕθνική Στρατηγική Υγείας και Δράσεις στον τομέαel
dc.title.alternativeNational Health Strategy and plan actionsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣούλης, Σωτήριος
dc.contributor.committeeΓούλα, Ασπασία
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδαςel
dc.description.abstracttranslatedThe need for quality in healthcare field is the current aim and request for public and private health organizations. The purpose of this essay, after understanding the meaning of quality and quality assurance, is the evaluation of the existing Health strategy as presented in the Business Plan, focusing on implemented quality systems according to ISO as well as quality procedures and protocols as they are applied today. The most important systems and international quality assurance organizations are also mentioned and good quality practices are investigated both in Greece and in European countries. The National Action Plan for Public Health 2021-2025 has as its fundamental goal the continuous improvement of health level and the upgrading of the quality of life of the population. The literature review of scientific articles conducted in the fact that in Greece the steps towards the quality improvement of the NSS were made slowly, despite plenty of laws. In addition, the establishment of ODIPY is extensively referred, an organization that is expected to play a catalytic role in growing a quality culture in health care sector. Qualitative research was applied, at the same time, through research interviews with high-ranking executives of the Ministry of Health. The interpretation of their experiences and the in-depth investigation of their perceptions, contributed decisively to the answer to our main research question, whether there is implementation of strategic planning in quality issues and whether there is evolution and continuous improvement, as provided by the standards and principles of Total Quality Management. (TQM)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές