dc.contributor.advisor | Zakopoulos, Vassilis | |
dc.contributor.author | Περτέση, Ηρω | |
dc.date.accessioned | 2022-03-22T13:02:48Z | |
dc.date.available | 2022-03-22T13:02:48Z | |
dc.date.issued | 2022-03-21 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/1950 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1801 | |
dc.description.abstract | Οι χώρες στην Ευρώπη -αλλά και σε όλο τον κόσμο-αναπτύσσουν στρατηγικές, τεχνολογίες και συντάσσουν νόμους και κανονισμούς για τον μετριασμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η ατμοσφαιρική ρύπανση από τα καυσαέρια των πλοίων έχει αρνητικό αντίκτυπο στον περιβάλλοντα χώρο των λιμανιών και των παράκτιων ζωνών. Αυτή η ερευνητική εργασία παρέχει μια επισκόπηση του πράσινου λιμανιού και των βιώσιμων ναυτιλιακών πρακτικών εντός του ευρωπαϊκού δικτύου θαλάσσιων μεταφορών, αλλά και κατά μήκος της Βόρειας Αμερικής. Η ανάπτυξη του συστήματος τροφοδοσίας των πλοίων με ηλεκτρική ενέργεια από την ξηρά, είναι μία σύγχρονη τεχνολογία που έχει ως σκοπό να συντελέσει σε σημαντικές περικοπές στους ατμοσφαιρικούς ρύπους και στις εκπομπές CO2, αλλά και σε αξιοσημείωτη εξοικονόμηση ενέργειας, αποτελώντας μία από τις διαθέσιμες εναλλακτικές πρακτικές για την βιωσιμότητα στην ναυτιλία. Γι’ αυτό το λόγο η ερευνητική εργασία θα μελετήσει την εφαρμογή της πρωτοποριακής μεθόδου Cold Ironing σε λιμάνια τόσο ευρωπαϊκά όσο και της Αμερικής. Ταυτοχρόνως γίνεται η ανάλυση και ποσοτικοποίηση του κοινωνικού οφέλους-κόστους της μεθόδου μέσα από μελέτες περιπτώσεων. Επομένως, αυτή η εργασία εξετάζει τη σκοπιμότητα εγκατάστασης ψυχρής τροφοδότησης σε λιμένες μεσαίοι μεγέθους με πολλές μικρές θέσεις ελλιμενισμού, όπου τέλος συζητάμε μελλοντικές κατευθύνσεις έρευνας σε εθνικούς λιμένες. | el |
dc.format.extent | 67 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ψυχρή τροφοδότηση | el |
dc.subject | Ηλεκτρική ενέργεια | el |
dc.subject | Ηλεκτρική ενέργεια από την ξηρά | el |
dc.subject | Πράσινη ναυτιλία | el |
dc.subject | Βιωσιμότητα | el |
dc.subject | Μέθοδος παροχής ενέργειας από την ξηρά | el |
dc.subject | Cold ironing | el |
dc.subject | Green shipping | el |
dc.subject | On shore power supply | el |
dc.subject | Βιώσιμη ναυτιλία | el |
dc.subject | Sustainable shipping | el |
dc.subject | AMP | el |
dc.subject | ECA | el |
dc.subject | SECA | el |
dc.title | Πράσινη ναυτιλία: ηλεκτροδότηση πλοίων από́ το δίκτυο της ξηράς
και εφαρμογές | el |
dc.title.alternative | Green shipping: onshore power supply and applications | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ιμπριξή, Ελένη | |
dc.contributor.committee | Κοσσιέρη, Ευαγγελία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής | el |
dc.contributor.master | Χρηματοοικονομική της Ναυτιλίας | el |
dc.description.abstracttranslated | Countries in Europe - but also around the world - are developing strategies, technologies and drafting laws and regulations to mitigate the environmental impact of the shipping industry. Atmospheric pollution from ships has a negative impact on the surrounding area of ports and coastal zones. This research paper provides an overview of Green Harbor and sustainable maritime practices within the European Maritime Transport Network and across North America. The development of the onshore power supply system is a modern technology that aims to contribute to significant reductions in air pollutants and CO2 emissions, but also to significant energy savings, being one of the available alternative practices for sustainability in shipping. For this reason, the research work will study the application of the innovative Cold Ironing method in ports in both European and American. At the same time, the social benefit-cost of the method is analyzed and quantified through case studies. Therefore, this paper examines the feasibility of installing cold water supply in medium-sized ports with many small berths, where we finally discuss future research directions in national ports. | el |