Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ανά Λέξεις-κλειδιά "Μάρκετινγκ"
Αποτελέσματα 30-33 από 33
-
Τα κοινωνικά δίκτυα ως μέσα προώθησης των οργανισμών πληροφόρησης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-01-20)Η παρούσα πτυχιακή εργασία προσπαθεί να αναδείξει τη χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους οργανισμούς πληροφόρησης ως μέσα για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Η έρευνα συμπεριέλαβε βιβλιοθήκες, αρχεία και μουσεία όμως ... -
Τμηματοποίηση πελατών με χρήση της ανάλυσης RFM σε εταιρεία βελτίωσης σπιτιού & ιδιοκατασκευής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-09-29)Οι πελάτες είναι η πηγή ζωτικότητας της κάθε επιχείρησης. Όμως κάθε πελάτης έχει διαφορετική αξία για την επιχείρηση. Τα τμήματα μάρκετινγκ στην προσπάθεια τους να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των εκστρατειών τους, ... -
Το brande name του Λαυρίου και η τουριστική ανάπτυξη του λιμένος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05-22)Μέσα στα πλαίσια της νέας παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας, οι πόλεις έχουν αλλάξει άρδην και διαδραματίζουν δυναμικό ρόλο, καθώς πλέον καθίστανται φορείς ζωτικής σημασίας. Προκειμένου κάθε περιοχή να παραμείνει στην κορυφή, ... -
Το content marketing στα πλαίσια μιας επιτυχημένης digital στρατηγικής επικοινωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11-26)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών MBA με κατεύθυνση Marketing που διεξάγεται από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και έχει ως θέμα: Το Content Marketing στα πλαίσια ...