Search
Now showing items 1-3 of 3
Οι απόψεις των επιστημόνων της πληροφόρησης για την εφαρμογή μεθόδων μάρκετινγκ για την ανάπτυξη και προώθηση των υπηρεσιών των βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)
Στο σημερινό ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον των βιβλιοθηκών, η ανάπτυξη νέων
υπηρεσιών που να ανταποκρίνονται στις ολοένα μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των χρηστών
είναι καθοριστικής σημασίας για την βιωσιμότητα των ...
Αξιοποίηση αναλυτικών στοιχείων κοινωνικών δικτύων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων & ανάπτυξη της διάδρασης μεταξύ χρηστών και περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)
Ερευνητικό Υπόβαθρο: Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα από τα βασικότερα εργαλεία διάδοσης της ψηφιακής μεταβολής που πραγματοποιούν οι οργανισμοί σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, αποτελούν όχημα προώθησης των υπηρεσιών/προϊόντων ...
Ανάπτυξη στρατηγικής και εφαρμογών προώθησης του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)
Παρά την εξάπλωση και την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης,
ως ένα δυνατό εργαλείο προώθησης τόσο υπηρεσιών όσο και προϊόντων, σε πολλούς και
διαφορετικούς τομείς της καθημερινότητας, τα ...