Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη ανάπτυξης σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη νήσο Σίφνο

dc.contributor.advisorΒόκας, Γεώργιος
dc.contributor.authorΣτυλιανός, Ζαννής
dc.date.accessioned2022-03-29T13:21:53Z
dc.date.issued2022-03-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2011
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1862
dc.description.abstractΗ εποχή που διανύουμε, χαρακτηρίζεται από την κατασπατάληση των πολύτιμων φυσικών πόρων, την επιβάρυνση του πλανήτη με τη μόλυνση της ατμόσφαιρας και την καταστροφή του κλίματος, καθώς και την οικονομική αστάθεια. Προβλήματα που στο μεγαλύτερο βαθμό τους οφείλονται στην ανθρώπινη δραστηριότητα και αποτελούν σοβαρούς κινδύνους για το μέλλον. Στους κρίσιμους αυτούς καιρούς, η μετάβαση του τομέα των μεταφορών προς την ηλεκτροκίνηση, μπορεί να αποτελέσει την αφετηρία ανάπλασης μιας νέας βιώσιμης εποχής για την ανθρωπότητα και τον πλανήτη. Στην κατεύθυνση αυτή, η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στη μελέτη ανάπτυξης σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στο νησί της Σίφνου. Στο 1ο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στη συμβολή του τομέα των μεταφορών σε κοινωνικό, οικονομικό, ενεργειακό και περιβαλλοντικό επίπεδο. Αρχικά, επισημαίνεται η άρρηκτη σχέση του, με την ανάπτυξη της οικονομίας και της κοινωνικής ευημερίας. Εν συνεχεία, γίνεται ανάλυση στη συμμετοχή του τομέα στην ενεργειακή κατανάλωση. Επίσης, έμφαση δίνεται στην επίδραση των μεταφορών στην όξυνση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και της κλιματικής αλλαγής, ενώ αναφορά γίνεται και στα μέτρα που λήφθηκαν για την αντιμετώπιση τους. Στο 2ο κεφάλαιο, γίνεται ενδελεχής αναφορά στην ιστορική εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και στις κατηγορίες στις οποίες διακρίνονται βάση των τεχνικών τους χαρακτηριστικών. Επιπροσθέτως, παρουσιάζονται τα ορισμένα από τα κυριότερα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της χρήσης τους. Στο 3ο κεφάλαιο, αναλύονται τα βασικότερα μέρη που συνθέτουν τη δομή των ηλεκτρικών οχημάτων, στα οποία κατατάσσεται η μονάδα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, ο ηλεκτρικός κινητήρας, ο ηλεκτρονικός μετατροπέας ισχύος και το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το 4ο κεφάλαιο, εστιάζει στους σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων καθώς και στις τεχνολογίες σύνδεσης με το ηλεκτρικό δίκτυο. Συγκεκριμένα, αναφορά γίνεται στα συστήματα αγώγιμης φόρτισης και στα συστήματα φόρτισης με επαγωγή. Επίσης, παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικά με την οικιακή, αλλά και την κοινόχρηστη φόρτιση. Έπειτα ακολουθεί εκτενής ανάλυση διεθνών εφαρμοζόμενων πρότυπων, με ιδιαίτερη έμφαση σε εκείνο της International Electrotechnical Commission (IEC) και της Society of Automotive Engineers (SAE). Ακόμα, παρουσιάζεται η τεχνολογία Vehicle-to-Grid (V2G). Το 5ο κεφάλαιο επικεντρώνεται στην υπάρχουσα και στη μελλοντική κατάσταση της ηλεκτροκίνησης. Ειδικότερα, γίνεται αναφορά στην οργάνωση της αγοράς, στους νέους ρόλους των εμπλεκόμενων φορέων και στα νέα μοντέλα που αναπτύσσονται. Στη συνέχεια, αναλύεται η διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων και η ανάπτυξη σταθμών φόρτισης, ενώ παράλληλα παρουσιάζονται δεδομένα σε θέματα που σχετίζονται με την μελλοντική επίδραση της ηλεκτροκίνησης σε ενεργειακό, περιβαλλοντικό και οικονομικό επίπεδο. Στο 6ο κεφάλαιο, γίνεται ανάλυση της μελέτης για την ανάπτυξη σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην νήσο Σίφνο. Στα πλαίσια της, παρουσιάζονται βασικές πληροφορίες σχετικά με το οδικό του δίκτυο, το στόλο οχημάτων και τα υφιστάμενα επίπεδα ηλεκτροκίνησης. Επίσης εκτενής αναφορά γίνεται σε ενεργειακά δεδομένα του τοπικού Συστήματος Ηλεκτρικής Ενέργειας. Βάση των χαρακτηριστικών αυτών πραγματοποιείται ανάπτυξη διαφόρων σεναρίων μέγιστης διείσδυσης σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε συγκεκριμένες περιοχές του νησιού. Τέλος, στο 7ο κεφάλαιο, γράφονται συνοπτικά τα κυριότερα συμπεράσματα της εργασίας καθώς και προτάσεις που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στο μέλλον.el
dc.format.extent296el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΜεταφορέςel
dc.subjectΕνεργειακή κατανάλωσηel
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.subjectΑτμοσφαιρική ρύπανσηel
dc.subjectΚλιματική αλλαγήel
dc.subjectΗλεκτρικά οχήματαel
dc.subjectΑποθήκευση ενέργειαςel
dc.subjectΣυσσωρευτέςel
dc.subjectΗλεκτρικές μηχανέςel
dc.subjectΣταθμοί φόρτισηςel
dc.subjectΠρότυπο IECel
dc.subjectΠρότυπο SAEel
dc.subjectVehicle-to-Gridel
dc.subjectV2Gel
dc.subjectΣίφνοςel
dc.subjectΠαραγωγή ηλεκτρικής ενέργειαςel
dc.subjectΖήτηση ηλεκτρικής ενέργειαςel
dc.subjectΗλεκτρικό δίκτυοel
dc.subjectTransportationel
dc.subjectEnergy consumptionel
dc.subjectEnvironmentel
dc.subjectAir pollutionel
dc.subjectClimate changeel
dc.subjectElectric vehiclesel
dc.subjectEnergy storageel
dc.subjectBatteriesel
dc.subjectElectric enginesel
dc.subjectCharging stationsel
dc.subjectSifnosel
dc.subjectElectricity productionel
dc.subjectElectricity demandel
dc.subjectElectrical gridel
dc.titleΜελέτη ανάπτυξης σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη νήσο Σίφνοel
dc.title.alternativeStudy on the development of electric vehicle charging stations on Sifnos islandel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαμινάρης, Σταύρος
dc.contributor.committeePiromalis, Dimitrios
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedNowadays are characterized by the wastefulness of natural resources, the surcharge of the planet due to air pollution, climate change and the economic instability. These problems are the result of human intervention and they form significant threats for the future. At these crucial times, the transition of transportations into electromobility could mean the starting point of a new sustainable era for humankind and the planet. Under this scope, this thesis aims to study the development of electric vehicle charging stations on the island of Sifnos. In the first chapter, reference is made to the contribution of the transport sector in social, economic, energy and environmental terms. First of all, its inextricable relationship with the development of the economy and social welfare is highlighted. The sector's participation in energy consumption is then analyzed. Emphasis is also placed on the impact of transport on the exacerbation of air pollution and climate change, while reference is also made to the measures taken to address them. In the second chapter, a thorough reference is made to the historical development of electric vehicles as well as to the categories in which they are distinguished based on their technical characteristics. In addition, some of the main advantages and disadvantages of use are presented. In the third chapter, the main parts that make up the structure of electric vehicles are analyzed, in which the electricity storage unit, the electric motor, the electronic power converter and the drivetrain are classified. The fourth chapter focuses on electric vehicle charging stations as well as on the technologies of connection to the electrical network. In particular, reference is made to conductive and inductive charging systems. Information about home and shared (private or public) charging is also presented. Then follows an extensive analysis of internationally applied standards, with particular emphasis on that of the International Electrotechnical Commission (IEC) and the Society of Automotive Engineers (SAE). Vehicle-to-Grid (V2G) technology is also analyzed. The fifth chapter focuses on the current and future state of electromobility. Particularly, reference is made to the organization of the market, the new roles of stakeholders and the new models that are being developed. Then, the introduction of electric vehicles and the development of charging stations are analyzed, while at the same time data are presented on issues related to the future impact of electromobility on an energy, environmental and economic level. In the sixth chapter, the study on the development of electric vehicle charging stations on the island of Sifnos is analyzed. In its context, basic information on its road network, the fleet of vehicles and the existing levels of electrification is presented. Extensive reference is also made to energy data of the local Electricity System. Based on these characteristics, various scenarios of maximum infiltration of electric vehicle charging stations are developed in specific areas of the island. Finally, in the seventh chapter, the main conclusions of the thesis are summarized as well as proposals that could be implemented in the future.el
dcterms.embargoTerms6 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2022-09-28T13:21:53Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές