Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναπηρία και γνωστική ενσυναίσθηση: Η επικοινωνία ως βασικός συντελεστής ποιότητας της φροντίδας υγείας. Μελέτη περίπτωσης στα βαρήκοα-κωφά παιδιά

dc.contributor.advisorΣαρρής, Μάρκος
dc.contributor.authorΜαυραειδή, Λουλού
dc.date.accessioned2022-04-04T08:13:27Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2052
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-1903
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το θέμα της αναπηρίας και ενσυναίσθησης καθώς και με την επικοινωνία ως βασικό συντελεστή ποιότητας της φροντίδας υγείας ενώ πραγματοποιήθηκε μελέτη περίπτωσης για βαρήκοα και κωφά παιδιά. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου στο εισαγωγικό μέρος αρχικά καταγράφηκε ο σκοπός της μελέτης και η μέθοδος η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση και το ερευνητικό υλικό συλλέχθηκε μέσω της διαδικασίας PRISMA. Το πρώτο κεφάλαιο ανέπτυξε στοιχεία για την κώφωση και τη βαρηκοΐα, καθώς και θέματα εκπαίδευσης, γλώσσας, επικοινωνίας αλλά και τις μαθησιακές δυσκολίες που παρουσιάζονται σε παιδιά με αυτού του είδους την αναπηρία. Στη συνέχεια, το δεύτερο κεφάλαιο εστίασε σε θέματα επικοινωνίας κυρίως μέσα από κοχλιακά εμφυτεύματα, τη νοηματική γλώσσα και επαυξητική και εναλλακτική επικοινωνία. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη σημαντικότητα της ενσυναίσθησης στα κωφά και βαρήκοα άτομα καθώς ανέπτυξε και τη θεωρία του νου και της ενσυναίσθησης. Το τέταρτο κεφάλαιο κατέγραψε το είδος της μεθοδολογίας της έρευνας που ακολουθήθηκε που είναι μέσα από τη μέθοδο PRISMA και ακολούθησε η καταγραφή επιλεγμένων άρθρων. Το πέμπτο κεφάλαιο ανέλυσε τα άρθρα που εξετάστηκαν στην έρευνα και τέλος στη συζήτηση καταγράφηκαν συνολικά τα πορίσματα που προέκυψαν καθώς και οι μελλοντικές σκέψεις σε σχέση με το θέμα.el
dc.format.extent109el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑναπηρίαel
dc.subjectΚώφωσηel
dc.subjectΒαρηκοΐαel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΓνωστική ενσυναίσθησηel
dc.subjectΒαρήκοοιel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΦροντίδα υγείαςel
dc.titleΑναπηρία και γνωστική ενσυναίσθηση: Η επικοινωνία ως βασικός συντελεστής ποιότητας της φροντίδας υγείας. Μελέτη περίπτωσης στα βαρήκοα-κωφά παιδιάel
dc.title.alternativeDisability and cognitive empathy: The communication as a main factor of heath care quality. Case study in hearing-deaf childrenel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣούλης, Σωτήριος
dc.contributor.committeeΓούλα, Ασπασία
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση και Διαχείριση Υπηρεσιών Υγείας και Κοινωνικής Φροντίδαςel
dc.description.abstracttranslatedThe present study addressed the issue of disability and empathy as well as communication as a key quality factor of the therapeutic relationship while a case study was conducted for deaf and hard of hearing children. The work was completed through five chapters, where in the introductory part the purpose of the study was initially recorded and the method which was carried out with the systematic literature review and the research material was collected through the PRISMA process. The first chapter developed data on deafness and hearing loss, as well as issues of education, language, communication and learning difficulties that occur in children with this type of disability. The second chapter then focused on communication issues mainly through cochlear implants, sign language and augmentation and alternative communication. The third chapter referred to the importance of empathy in deaf and hard of hearing people as he developed the theory of mind and empathy. The fourth chapter recorded the type of research methodology that was followed which is through the PRISMA method and followed by the recording of selected articles. The fifth chapter analyzed the articles that were examined in the research and finaally in the discussion, the conclusions that emerged as well as the future thoughts in relation to the topic were recorded.el
dcterms.embargoTerms6 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2022-10-04T08:13:27Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές