Show simple item record

Ανάλυση γέφυρας από Ο/Σ

dc.contributor.advisorPnevmatikos, Nikos
dc.contributor.authorΤσολάκου, Αναστασία
dc.date.accessioned2021-02-18T08:18:48Z
dc.date.available2021-02-18T08:18:48Z
dc.date.issued2021-02-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/213
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-64
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τη μελέτη και τον σχεδιασμό μιας γέφυρας από Ο/Σ σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις των Ευρωπαϊκών Προτύπων. Η ανάλυση της κατασκευής υλοποιήθηκε με τη βοήθεια του προγράμματος CSI Bridge στο οποίο αναπτύξαμε το προσομοίωμα του φέροντα οργανισμού της. Στο Α’ Μέρος της εργασίας γίνεται μια εισαγωγή στις βασικές έννοιες του φαινομένου της κόπωσης και της θραύσης. Γίνεται μελέτη των περιπτώσεων αυτών που πλήττουν διάφορες κατασκευές. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι Μη Καταστροφικοί Έλεγχοι (ΜΚΕ) και αναλύεται η εφαρμογή των μεθόδων αυτών. Έπειτα παρουσιάζεται το φαινόμενο της κόπωσης στην περίπτωση του δομοστατικού έργου της γέφυρας που είναι και το αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής, όπως τέλος παρουσιάζεται και το φαινόμενο της υποσκαφής των γεφυρών που είναι πολύ συχνό πλέον μιας και οι περισσότερες γέφυρες στη χώρα μας είναι αρκετών ετών και επιτάσσεται να εξελιχθεί και να μελετηθεί το φαινόμενο αυτό σε βάθος πια. Στο Β’ Μέρος αναλύεται το βασικό θέμα της παρούσας εργασίας, προσδιορίζοντας τα στοιχεία της γέφυρας που θα μελετηθεί. Με βάση τα κείμενα των Ευροκωδίκων αρχικά προσδιορίσαμε τα φορτία σχεδιασμού με τα οποία υλοποιήσαμε την ανάλυση του φορέα μας. Στο αρχικό στάδιο της μελέτης, τα αποτελέσματα των στατικών και δυναμικών αναλύσεων που εξήχθησαν από το πρόγραμμα λειτούργησαν ως έλεγχος μόρφωσης και οδηγός για τη βελτιστοποίηση του προσομοιώματος. Με τα παραμορφωσιακά και εντατικά μεγέθη της δυναμικής ανάλυσης πραγματοποιήσαμε τους αντισεισμικούς ελέγχους ασφάλειας της κατασκευής, σχεδιάσαμε τον φορέα, κάναμε κοστολόγηση της κατασκευής και τέλος παρουσιάσαμε ένα χρονοδιάγραμμα του έργου. Από τη μελέτη της παρούσας διπλωματικής εργασίας μπορούν να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα που αφορούν την ανάλυση, το σχεδιασμό γεφυρών με παρόμοια χαρακτηριστικά, είτε αναφερόμαστε σε μεμονωμένα μέλη της κατασκευής είτε στη συμπεριφορά της γέφυρας ως σύνολο.el
dc.format.extent114el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΓέφυρεςel
dc.subjectΟπλισμένο σκυρόδεμαel
dc.subjectΜη καταστροφικοί έλεγχοιel
dc.titleΑνάλυση γέφυρας από Ο/Σel
dc.title.alternativeReinforced concrete bridge analysisel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΔημάκος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΜαγείρου, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Πολιτικών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΔομοστατικά Έργαel
dc.description.abstracttranslatedThis diploma thesis deals with the study and design of a bridge by concrete in accordance with the applicable provisions of European Standards. The analysis of the construction was carried out with the help of the CSI Bridge program in which we developed the simulation of its supporting organism. In Part A of the work is an introduction to the basic concepts of the phenomenon of fatigue and fracture. These cases that affect various constructions are studied. Then the Non-Destructive Methods are presented and the application of these methods is analyzed. Then there is the phenomenon of fatigue in the case of the structural work of the bridge which is the subject of this diploma, as well as the phenomenon of digging bridges which is very common now since most bridges in our country are several years old and required to develop and study this phenomenon in depth now. Part B analyzes the main topic of the present work, identifying the elements of the bridge that will be studied. Based on the texts of the Eurocodes, we initially determined the design loads with which we implemented the analysis of our body. In the initial stage of the study, the results of the static and dynamic analyzes extracted from the program functioned as a training control and guide for optimizing the simulation. With the deformation and intensive quantities of the dynamic analysis, we carried out the anti-seismic safety inspections of the construction, designed the structure, made a costing of the construction and finally presented a project schedule. From the study of the present dissertation, useful conclusions can be drawn regarding the analysis, the design of bridges with similar characteristics, whether we are referring to individual members of the construction or to the behavior of the bridge as a whole.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές