dc.contributor.advisor | Ganetsos, Theodore | |
dc.contributor.author | Δίνας, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2022-05-03T13:56:19Z | |
dc.date.available | 2022-05-03T13:56:19Z | |
dc.date.issued | 2022-03 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2178 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2029 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική διατριβή έχει σκοπό την παρουσίαση δύο εξειδικευμένων συστημάτων στη ναυτιλία. Αρχικά θα γίνει ιστορική αναδρομή σε συστήματα αυτοματισμού στη ναυτιλία. Έπειτα θα αναφερθούν βασικοί κανονισμοί που πρέπει να τηρούνται στη θάλασσα όπως είναι ο IMO, SOLAS , MARPOL. Στη συνέχεια θα αναφερθούν και θα αναλυθούν τα δύο συστήματα. Το πρώτο σύστημα είναι το Gas System Detector το οποίο βρίσκει εφαρμογή στα γκαζάδικα – αεράδικα. Είναι ένα σύστημα το οποίο ανιχνεύει αέριο στο πλοίο. Το δεύτερο σύστημα είναι το Water Ingress. Το σύστημα αυτό εφαρμόζεται μόνο σε φορτηγά πλοία. Πλοία τα οποία μεταφέρουν χύδην φορτίο. Έχει σκοπό τη προστασία του φορτίου έτσι ώστε να φτάσει στο προορισμό του χωρίς να έχει υποστεί ζημιές. Εν κατακλείδι, θα γίνει προσομοίωση αυτών των συστημάτων με χρήση του λογισμικού LabView σε πραγματικό χρόνο καθώς γίνεται και η αναφορά των βιβλιογραφικών πηγών που χρησιμοποιήθηκαν. | el |
dc.format.extent | 57 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Αυτοματισμοί πλοίων ναυτιλίας | el |
dc.subject | Αυτοματισμοί | el |
dc.subject | PLC | el |
dc.subject | Προγραμματιζόμενοι λογικοί ελεγκτές | el |
dc.subject | SCADA | el |
dc.subject | Gas detection system | el |
dc.subject | Water ingress alarm monitoring system | el |
dc.subject | Γκαζάδικα | el |
dc.subject | Φορτηγά πλοία | el |
dc.title | Αυτοματοποιημένα συστήματα ναυτιλίας με χρήση LabView | el |
dc.title.alternative | Marine automation systems using LabView | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπουτσιδάκης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.committee | Symeonaki, Eleni | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής | el |
dc.contributor.master | Νέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές | el |
dc.description.abstracttranslated | This dissertation aims to present two marine specialized systems. Initially, there will be a historical review of marine automation systems. Then we will mention basic regulations that must be observed at sea such as IMO, SOLAS, MARPOL. The two systems will then be reported and analyzed. The first system is the Gas System Detector which finds application in oil tanker ships. It is a system that detects gas on the ship. The second system is Water Ingress. This system only applies to Bulk Carriers Ships. Ships carrying bulk cargo. It is intended to protect the cargo so that it reaches its destination without being damaged. In conclusion, these systems will be simulated using LabView software in real time as well as the reference of the bibliographic sources used. | el |