• Cultterra ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ- ΣΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ 

      Μπαμπάς, Παναγιώτης (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-21)
      Στην θεωρητική αυτή εργασία παρουσιάζεται η διαδικασία για την υλοποίηση της οπτικής ταυτότητας της εταιρίας Cultterra, η μελέτη, η έρευνα, και οι σχεδιαστικοί άξονες. Πιο συγκεκριμένα γίνεται μια ιστορική αναδρομή από τις ...
    • Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας της επωνυμίας BEU 

      Μαραντίδη, Ελένη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)
      Η BEU είναι μια επαναστατική επωνυμία προϊόντων περιποίησης με στόχο να προωθήσει την αυθεντικότητα και την ομορφιά που ευδοκιμεί σε αρμονία με τη φύση. Με έμφαση στη χρήση φυσικών συστατικών, η BEU προσφέρει μια σειρά ...