Προϊόντα μείωσης βλάβης από τον καπνό σε ομάδα ασθενών
Tobacco harm reduction products in a group of patients
Keywords
Κάπνισμα ; Δημόσια υγεία ; Προϊόντα καπνού ; Διακοπή καπνίσματοςAbstract
Η έναρξη του καπνίσματος είναι μια κρίσιμη συμπεριφορά που καθορίζει τις μελλοντικές συνέπειες του καπνίσματος στην υγεία μιας κοινωνίας. Οι τάσεις του καπνίσματος διαφέρουν σημαντικά σε όλο τον κόσμο, λόγω των ποσοστών έναρξης. Ενώ ο επιπολασμός του καπνίσματος έχει μειωθεί σημαντικά σε μια σειρά από χώρες υψηλού εισοδήματος από την κορύφωσή του, πολλές χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος φαίνεται να έχουν ανοδική τάση. Σε αντίθεση με τη διακοπή του καπνίσματος, όπου οι αλλαγές περιορίζονται από την εξάρτηση από τη νικοτίνη, τα ποσοστά έναρξης του καπνίσματος μπορεί να κυμαίνονται δραματικά σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων καπνού, η διαφήμιση κατά του καπνίσματος στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, οι πολιτικές απαγόρευσης του καπνίσματος, τα προγράμματα σπουδών για το κάπνισμα στα σχολεία, οι περιορισμοί στις ευκαιρίες μάρκετινγκ για την καπνοβιομηχανία και οι κοινωνικοί κανόνες που περιορίζουν την ικανότητα των εφήβων να αγοράζουν τσιγάρα είναι όλα αποτελεσματικές παρεμβάσεις. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τις επιπτώσεις του καπνού αλλά και τα προϊόντα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την μείωση της βλάβης που προκαλεί.
Abstract
Starting smoking is a critical behavior that determines the future effects of smoking on a society's health. Smoking trends vary significantly around the world due to onset rates. While the prevalence of smoking has dropped significantly in a number of high-income countries since its peak, many low- and middle-income countries appear to be on the rise. In contrast to smoking cessation, where the changes are limited by nicotine addiction, smoking cessation rates can fluctuate dramatically over a short period of time. Rises in tobacco prices, anti-smoking advertising in the media, smoking cessation policies, school smoking curricula, restrictions on marketing opportunities for the tobacco industry and social norms that limit the capacity of teens to buy cigarettes are all effective interventions. The aim of this paper is to present the effects of tobacco and the products that can be used to reduce the damage it causes.