Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην Ελλάδα. Μια μελέτη ικανοποίησης του πολίτη αναφορικά με την έκδοση πιστοποιητικού εμβολιασμού κατά της νόσου Covid-19 μέσω του gov.gr

dc.contributor.advisorKytagias, Christos
dc.contributor.authorΑποστολοπούλου, Σταυρούλα
dc.date.accessioned2022-05-23T11:45:52Z
dc.date.available2022-05-23T11:45:52Z
dc.date.issued2022-04-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2274
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2125
dc.description.abstractΓενικότερα, η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης. Σημαντικός παράγοντας ήταν οι αποφάσεις λήφθηκαν για την αντιμετώπιση της πανδημίας του Covid-19. Μέσω της ανάπτυξης των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), υλοποιούνται μεταρρυθμίσεις, βάσει των αναγκών των πολιτών. Αρχικά, στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση της υφιστάμενης κατάστασης σχετικά με την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα. Επιπλέον, στοχεύουμε στην ανάδειξη αποτελεσμάτων από την μελέτη ικανοποίησης των πολιτών, αναφορικά του επίκαιρου ζητήματος της έκδοσης πιστοποιητικού εμβολιασμού κατά της νόσου Covid-19. Έχοντας περιγράψει σε θεωρητικό επίπεδο την έννοια της «Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης», θα προχωρήσουμε στην επισκόπηση των θετικών στοιχείων, των εμποδίων και της πρακτικής εφαρμογής της ψηφιοποίησης των δημόσιων υπηρεσιών, όπως λειτουργεί στην Ελλάδα σήμερα. Ακολούθως, σχολιάζονται οι αποδόσεις της Ελλάδας στους Ευρωπαϊκούς δείκτες ψηφιοποίησης. Προχωρώντας στο τρίτο κεφάλαιο, επισημαίνονται οι βασικές παροχές της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης gov.gr στον πολίτη. Σημειώνεται η απεικόνιση και η επεξήγηση διαγράμματος ροής σχετικό με την έκδοση πιστοποιητικού εμβολιασμού μέσω του gov.gr. Στο τέταρτο κεφάλαιο ορίζεται η έννοια ικανοποίησης του πολίτη και απαριθμούνται οι παράγοντες που την επηρεάζουν. Βάσει των παραγόντων αυτών προχωράμε στην διεξαγωγή της έρευνας, η οποία χαρακτηρίζεται μη τυχαία, ποιοτική και δειγματοληπτική. Στο στατιστικό δείγμα της έρευνας εντάσσονται 115 άτομα, με προϋποθέσεις. Βάσει των αποτελεσμάτων η τριβή των πολιτών με την χρήση τεχνολογικών μέσων και του διαδικτύου είναι ιδιαίτερα συχνή, εκφράζοντας έναν επαρκή βαθμό ικανοποίησης. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί η ύπαρξη τεχνολογικού αναλφαβητισμού κυρίως στις μεγαλύτερες κυρίως ηλικίες.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΜεταρρυθμίσειςel
dc.subjectΨηφιοποίησηel
dc.subjectΤεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίαςel
dc.subjectΗλεκτρονική διακυβέρνησηel
dc.subjectΚαινοτομίαel
dc.subjectΔημόσιος τομέαςel
dc.subjectΔιοικητική μεταρρύθμισηel
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΗλεκτρονικές υπηρεσίεςel
dc.subjectΠληροφοριακά συστήματαel
dc.subjectΤεχνολογικός αναλφαβητισμόςel
dc.subjectΠροσβασιμότηταel
dc.subjectΔιαλειτουργικότητα συστημάτωνel
dc.subjectΕυχρηστίαel
dc.subjectΠλοήγησηel
dc.subjectΑποδοτικότηταel
dc.subjectΙκανοποίηση πολιτώνel
dc.subjectE-governmentel
dc.subjectPublic administrationel
dc.subjectCovid-19el
dc.titleΗ ηλεκτρονική διακυβέρνηση στην Ελλάδα. Μια μελέτη ικανοποίησης του πολίτη αναφορικά με την έκδοση πιστοποιητικού εμβολιασμού κατά της νόσου Covid-19 μέσω του gov.grel
dc.title.alternativeE-Governance in Greece. Α case study about citizens’ satisfaction regarding the Issuance of Covid-19 vaccination certificate from the gov.gr siteel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΝταλιάνης, Κλήμης
dc.contributor.committeeTsotsolas, Nikos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedGenerally, e-Government aims to the modernization of Public Administration. An important factor was the decisions taken to deal with the Covid-19 pandemic. Through the development of Information and Communication Technologies (ICT), reformations are implemented, based on the needs of the citizens. Firstly, the purpose of this project is to examine the current situation regarding e-Government in Greece. In addition, we intend to point out the results of the Citizens Satisfaction Survey, on the current issue of issuing a vaccination certificate against Covid-19 disease. Having described in a theoretical level the meaning of "e-Government", we will proceed to the overview of the positive elements, obstacles and the practical implementation of the digitization of public services, as it operates in Greece today. Then, the returns of Greece in the European digitization indices are commented. Moving on to the third chapter, the basic benefits of the Single Digital Portal gov.gr to the citizen are pointed out. The display and explanation of the flow chart related to the issuance of a vaccination certificate through gov.gr. The fourth chapter defines the meaning of citizen satisfaction and lists the factors that affect it. Based on these factors, we proceed to conduct the research, which is characterized as non-random, qualitative and sampling. The statistical sample of the research includes 115 people, with conditions. Based on the results, the friction of the citizens with the use of technological means and the internet is very frequent, expressing a sufficient degree of satisfaction. An important element is the existence of technological illiteracy, especially at older ages.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές