Show simple item record

Σύγχρονη δημόσια διοίκηση και ψηφιακός μετασχηματισμός. Το παράδειγμα των e-Υπηρεσιών Μιας Στάσης (e-ΥΜΣ)

dc.contributor.advisorΜπουρής, Ιωάννης
dc.contributor.authorΣκυριανού, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2022-06-14T12:00:14Z
dc.date.available2022-06-14T12:00:14Z
dc.date.issued2022-06-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2323
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2174
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει την αποτελεσματικότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού της σύγχρονης δημόσιας διοίκησης στην Ελλάδα, εστιάζοντας στην περίπτωση των Υπηρεσιών Μιας Στάσης (ΥΜΣ). Για τον σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκαν οκτώ προσωπικές συνεντεύξεις με στελέχη που εργάζονται στον συγκεκριμένο οργανισμό. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η ψηφιακή μετάβαση της ελληνικής δημόσιας διοίκησης έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για τους πολίτες όσο και τα τους ίδιους τους δημόσιους οργανισμούς. Σε αυτό το πλαίσιο, είναι επιτακτική ανάγκη η περαιτέρω ψηφιοποίηση των δημόσιων υπηρεσιών και διοικητικών διαδικασιών γιατί ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός μπορεί να αποτελέσει την αφετηρία για τη δημιουργία μιας διαφορετικής αντίληψης της δημόσιας διοίκησης που δείχνει σεβασμό στις ανάγκες του πολίτη, αλλά και ο πολίτης την εμπιστεύεται και τη θεωρεί προασπιστή των δικαιωμάτων του.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΨηφιακή μετάβασηel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΥπηρεσία Μιας Στάσηςel
dc.subjecte-ΥΜΣel
dc.subjectΔιοικητικές διαδικασίεςel
dc.subjectDigital transformationel
dc.subjectPublic administrationel
dc.titleΣύγχρονη δημόσια διοίκηση και ψηφιακός μετασχηματισμός. Το παράδειγμα των e-Υπηρεσιών Μιας Στάσης (e-ΥΜΣ)el
dc.title.alternativeModern public governance and digital transformation. The example of «One Stop shop» servicesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚομισόπουλος, Φαίδων
dc.contributor.committeeΜακρίδης, Σάββας
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this paper was to investigate the effectiveness of the digital transformation of modern public administration in Greece, focusing on the case of One Stop Services (YMS). For this purpose, eight personal interviews were conducted with executives who were working in this organization. The results of the research showed that the digital transition of the Greek public administration has multiple benefits for both the citizens and the public organizations themselves. In this context, it is imperative to further digitize public services because the transformation can be the starting point for creating a different perception of public administration that shows respect for the needs of the citizen, but also the citizens trust and consider it a defender of their rightsel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές