dc.contributor.advisor | Metzitakos, Rossetos | |
dc.contributor.author | Γεωργίου, Χρήστος | |
dc.date.accessioned | 2022-06-23T09:26:49Z | |
dc.date.available | 2022-06-23T09:26:49Z | |
dc.date.issued | 2022-02-23 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2355 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2206 | |
dc.description.abstract | Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση και η καταγραφή εταιρικών ταυτοτήτων
ζυθοποιίας ώστε να δημιουργηθεί (στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας) μία ξεχωριστή εταιρική
ταυτότητα μιας οικογενειακής επιχείρησης ζυθοποιίας με επωνυμία ”De Kristo”. Σημαντικό ρόλο
στην ανάδειξη της εταιρικής εικόνας μιας εταιρείας διαδραματίζει η ταυτότητά της. Για την επί τευξη αυτού του στόχου είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός του κύριου λογότυπου της εταιρείας
το οποίο θα απεικονίζεται στις ετικέτες συσκευασίας του προϊόντος (μπουκάλια, κουτάκια μπύ ρας). Το λογότυπο θα είναι ο αρωγός ώστε να σχηματιστεί μια ευδιάκριτη εικόνα για το προϊόν
και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού. Επιπρόσθετα, το κύριο λογότυπο και
διάφορα συνοδευτικά designs θα απεικονιστούν σε ρουχισμό (μπλουζάκια, φούτερ και καπέλα)
καθώς και σε αυτοκόλλητα - αφίσες με σκοπό την προώθηση του προϊόντος. Επίσης, θα παρου σιαστεί μια social media marketing στρατηγική που θα περιλαμβάνει τη δημιουργία λογαριασμών
της επιχείρησης σε διάφορες ιντερνετικές πλατφόρμες για την καλύτερη προώθηση του προϊόντος.
Συγκεκριμένα, στα πλαίσια της εργασίας θα δημιουργηθεί περιεχόμενο (π.χ. φωτογραφίες, βίντεο,
animation) τέτοιο ώστε να ανταποκρίνεται στο ύφος της κάθε ψηφιακής πλατφόρμας. | el |
dc.format.extent | 120 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Brand | el |
dc.subject | Branding design | el |
dc.subject | Logo | el |
dc.subject | Product design | el |
dc.subject | Beer | el |
dc.title | Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας- Case study: Οικογενειακή επιχείρηση ζυθοποιίας με επωνυμία ”De Kristo” | el |
dc.title.alternative | Corporate Identity and Packaging Design - Case study: Family brewery named "De Kristo" | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ματθιόπουλος, Γεώργιος | |
dc.contributor.committee | Papadomanolaki, Maria | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | The aim of this thesis is to investigate and record corporate brewery identities in order to create
(as part of this study) a unique corporate identity of a family brewery company under the name
”De Kristo”. An important role in highlighting the corporate image of a company is its identity. To
achieve this goal it is necessary to design the main logo of the company which will be displayed on
the product packaging labels (bottles, beer cans). The logo will help to form a clear image of the
product and stimulate the interest of the consumer public. In addition, the main logo and various
accompanying designs will be displayed on clothing (like, T-shirts, sweatshirts and hats) as well as
on stickers - posters in order to promote the product. Also, a social media marketing strategy will be
presented that will include the creation of business social accounts on various internet platforms for
the better promotion of the product. Specifically, in the context of this study, content will be created
(like photos, videos, animation) such that it corresponds to the style of each digital platform. | el |