Show simple item record

Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας- Case study: Οικογενειακή επιχείρηση ζυθοποιίας με επωνυμία ”De Kristo”

dc.contributor.advisorMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.authorΓεωργίου, Χρήστος
dc.date.accessioned2022-06-23T09:26:49Z
dc.date.available2022-06-23T09:26:49Z
dc.date.issued2022-02-23
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2355
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2206
dc.description.abstractΣτόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση και η καταγραφή εταιρικών ταυτοτήτων ζυθοποιίας ώστε να δημιουργηθεί (στα πλαίσια της πτυχιακής εργασίας) μία ξεχωριστή εταιρική ταυτότητα μιας οικογενειακής επιχείρησης ζυθοποιίας με επωνυμία ”De Kristo”. Σημαντικό ρόλο στην ανάδειξη της εταιρικής εικόνας μιας εταιρείας διαδραματίζει η ταυτότητά της. Για την επί τευξη αυτού του στόχου είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός του κύριου λογότυπου της εταιρείας το οποίο θα απεικονίζεται στις ετικέτες συσκευασίας του προϊόντος (μπουκάλια, κουτάκια μπύ ρας). Το λογότυπο θα είναι ο αρωγός ώστε να σχηματιστεί μια ευδιάκριτη εικόνα για το προϊόν και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού. Επιπρόσθετα, το κύριο λογότυπο και διάφορα συνοδευτικά designs θα απεικονιστούν σε ρουχισμό (μπλουζάκια, φούτερ και καπέλα) καθώς και σε αυτοκόλλητα - αφίσες με σκοπό την προώθηση του προϊόντος. Επίσης, θα παρου σιαστεί μια social media marketing στρατηγική που θα περιλαμβάνει τη δημιουργία λογαριασμών της επιχείρησης σε διάφορες ιντερνετικές πλατφόρμες για την καλύτερη προώθηση του προϊόντος. Συγκεκριμένα, στα πλαίσια της εργασίας θα δημιουργηθεί περιεχόμενο (π.χ. φωτογραφίες, βίντεο, animation) τέτοιο ώστε να ανταποκρίνεται στο ύφος της κάθε ψηφιακής πλατφόρμας.el
dc.format.extent120el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectBrandel
dc.subjectBranding designel
dc.subjectLogoel
dc.subjectProduct designel
dc.subjectBeerel
dc.titleΣχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Συσκευασίας- Case study: Οικογενειακή επιχείρηση ζυθοποιίας με επωνυμία ”De Kristo”el
dc.title.alternativeCorporate Identity and Packaging Design - Case study: Family brewery named "De Kristo"el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜατθιόπουλος, Γεώργιος
dc.contributor.committeePapadomanolaki, Maria
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe aim of this thesis is to investigate and record corporate brewery identities in order to create (as part of this study) a unique corporate identity of a family brewery company under the name ”De Kristo”. An important role in highlighting the corporate image of a company is its identity. To achieve this goal it is necessary to design the main logo of the company which will be displayed on the product packaging labels (bottles, beer cans). The logo will help to form a clear image of the product and stimulate the interest of the consumer public. In addition, the main logo and various accompanying designs will be displayed on clothing (like, T-shirts, sweatshirts and hats) as well as on stickers - posters in order to promote the product. Also, a social media marketing strategy will be presented that will include the creation of business social accounts on various internet platforms for the better promotion of the product. Specifically, in the context of this study, content will be created (like photos, videos, animation) such that it corresponds to the style of each digital platform.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές