Show simple item record

Αξιοποίηση αναλυτικών ιστού για τη στρατηγική διαχείριση της επί πληρωμής διαφήμισης. Εφαρμογή σε επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους

dc.contributor.advisorGiannakopoulos, Georgios A.
dc.contributor.authorΝτρίζα, Ενμπρίντα
dc.date.accessioned2022-07-13T10:11:17Z
dc.date.available2022-07-13T10:11:17Z
dc.date.issued2022-07-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2467
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2307
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την κατανόηση της επί πληρωμή διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης και πως αυτό έχει επίδραση στους επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους. Μέσα από την μελέτη της σχετικής επιστημονικής βιβλιογραφίας θα αναλυθούν εκτενώς τα οφέλη της επί πληρωμής διαφήμισης τόσο για τους οργανισμούς πληροφόρησης όσο για διεθνείς εκδοτικούς οίκους. Γενικότερος στόχος είναι η ανάδειξη της σημαντικότητας της ψηφιακής μάρκετινγκ στρατηγικής μέσω της αξιοποίησης δεδομένων ιστού για επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους διεθνούς εμβέλειας. Η μεθοδολογία της παρούσας εργασίας βασίζεται σε 3 διαφορετικά στάδια. Αρχικά, χρησιμοποιήσαμε διαδικτυακές πλατφόρμες ανάκτησης και συλλογής δεδομένων σχετικά με την απόδοση των εξεταζόμενων ιστοσελίδων και της συμπεριφοράς των χρηστών σε αυτές. Στη συνέχεια και μετά την ανάκτηση των ερευνητικών δεδομένων κατασκευάστηκαν υπολογιστικά φύλλα προκειμένου να προ-επεξεργαστούν τα δεδομένα που συλλέξαμε με επόμενο βήμα την ανάλυση τους. Η συλλογή και καταγραφή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε σε καθημερινή βάση, για 140 ημέρες πάνω σε 23 διαφορετικές μετρικές. Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε στατιστική ανάλυση των συλλεγόμενων δεδομένων σε δύο στάδια. Αρχικά μέσω της παράθεσης περιγραφικών στατιστικών στοιχείων, και έπειτα μέσω της ανάλυσης συσχετίσεων ανάμεσα σε συγκεκριμένες μετρικές ιστού που είχαν ήδη συλλεχθεί. Τέλος, η μελέτη κλείνει με προτάσεις τόσο προς την πρακτική όσο και την σχετική ερευνητική κοινότητα οι οποίες απορρέουν από τα αποτελέσματα των αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπί πληρωμή διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησηςel
dc.subjectΟργανισμοί πληροφόρησηςel
dc.subjectΕκδοτικοί οίκοιel
dc.subjectΨηφιακή μάρκετινγκ στρατηγικήel
dc.subjectΔιαδικτυακές πλατφόρμες ανάκτησηςel
dc.subjectΣυλλογή δεδομένωνel
dc.subjectΑναλυτικά στοιχεία ιστούel
dc.subjectΔεδομένα ιστούel
dc.titleΑξιοποίηση αναλυτικών ιστού για τη στρατηγική διαχείριση της επί πληρωμής διαφήμισης. Εφαρμογή σε επιστημονικούς εκδοτικούς οίκουςel
dc.title.alternativeDevelopment of web analytics for the strategic management of paid advertising. Application to scientific publishersel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeTriantafyllou, Ioannis
dc.contributor.committeeDendrinos, Markos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedThe current thesis aims to highlight the context of paid advertising in search engines and how this impact on scientific publishers. Through the study of the relevant scientific literature, the benefits of paid advertising for both information organizations and international publishing institutions will be extensively analyzed. The overall goal is to highlight the importance of digital marketing strategy using web data analytics for scientific publishers around the world. The methodology of this work is based on 3 different stages. At the first stage, we used online platforms to retrieve and collect data on the performance of the examined websites and the behavior of the users on them. Then, after the retrieval of the research data, spreadsheets were constructed to pre-process the data we collected, while preparing the next methodological step, that is, the data analysis. Data collection was performed on a daily basis, for 140 days on 23 different web metrics. After that, a statistical analysis of the collected data was performed in two stages. First, through the citation of descriptive statistics, and then through the analysis of correlations between specific web metrics that had already been collected from the prior stages. Finally, the study embraces with suggestions to both the practice and the relevant research community which derived from the analyzed research sample.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές