dc.contributor.advisor | Giannakopoulos, Georgios A. | |
dc.contributor.author | Ντρίζα, Ενμπρίντα | |
dc.date.accessioned | 2022-07-13T10:11:17Z | |
dc.date.available | 2022-07-13T10:11:17Z | |
dc.date.issued | 2022-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2467 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2307 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την κατανόηση της επί πληρωμή
διαφήμισης στις μηχανές αναζήτησης και πως αυτό έχει επίδραση στους επιστημονικούς
εκδοτικούς οίκους. Μέσα από την μελέτη της σχετικής επιστημονικής βιβλιογραφίας θα
αναλυθούν εκτενώς τα οφέλη της επί πληρωμής διαφήμισης τόσο για τους οργανισμούς
πληροφόρησης όσο για διεθνείς εκδοτικούς οίκους. Γενικότερος στόχος είναι η ανάδειξη
της σημαντικότητας της ψηφιακής μάρκετινγκ στρατηγικής μέσω της αξιοποίησης
δεδομένων ιστού για επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους διεθνούς εμβέλειας. Η
μεθοδολογία της παρούσας εργασίας βασίζεται σε 3 διαφορετικά στάδια. Αρχικά,
χρησιμοποιήσαμε διαδικτυακές πλατφόρμες ανάκτησης και συλλογής δεδομένων σχετικά
με την απόδοση των εξεταζόμενων ιστοσελίδων και της συμπεριφοράς των χρηστών σε
αυτές. Στη συνέχεια και μετά την ανάκτηση των ερευνητικών δεδομένων κατασκευάστηκαν
υπολογιστικά φύλλα προκειμένου να προ-επεξεργαστούν τα δεδομένα που συλλέξαμε με
επόμενο βήμα την ανάλυση τους. Η συλλογή και καταγραφή των δεδομένων
πραγματοποιήθηκε σε καθημερινή βάση, για 140 ημέρες πάνω σε 23 διαφορετικές
μετρικές. Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε στατιστική ανάλυση των συλλεγόμενων
δεδομένων σε δύο στάδια. Αρχικά μέσω της παράθεσης περιγραφικών στατιστικών
στοιχείων, και έπειτα μέσω της ανάλυσης συσχετίσεων ανάμεσα σε συγκεκριμένες
μετρικές ιστού που είχαν ήδη συλλεχθεί. Τέλος, η μελέτη κλείνει με προτάσεις τόσο προς
την πρακτική όσο και την σχετική ερευνητική κοινότητα οι οποίες απορρέουν από τα
αποτελέσματα των αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν. | el |
dc.format.extent | 62 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Επί πληρωμή διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης | el |
dc.subject | Οργανισμοί πληροφόρησης | el |
dc.subject | Εκδοτικοί οίκοι | el |
dc.subject | Ψηφιακή μάρκετινγκ στρατηγική | el |
dc.subject | Διαδικτυακές πλατφόρμες ανάκτησης | el |
dc.subject | Συλλογή δεδομένων | el |
dc.subject | Αναλυτικά στοιχεία ιστού | el |
dc.subject | Δεδομένα ιστού | el |
dc.title | Αξιοποίηση αναλυτικών ιστού για τη στρατηγική διαχείριση της επί πληρωμής διαφήμισης. Εφαρμογή σε επιστημονικούς εκδοτικούς οίκους | el |
dc.title.alternative | Development of web analytics for the strategic management of paid advertising. Application to scientific publishers | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Triantafyllou, Ioannis | |
dc.contributor.committee | Dendrinos, Markos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης | el |
dc.description.abstracttranslated | The current thesis aims to highlight the context of paid advertising in search engines and
how this impact on scientific publishers. Through the study of the relevant scientific
literature, the benefits of paid advertising for both information organizations and
international publishing institutions will be extensively analyzed. The overall goal is to
highlight the importance of digital marketing strategy using web data analytics for scientific
publishers around the world. The methodology of this work is based on 3 different stages. At
the first stage, we used online platforms to retrieve and collect data on the performance of
the examined websites and the behavior of the users on them. Then, after the retrieval of
the research data, spreadsheets were constructed to pre-process the data we collected,
while preparing the next methodological step, that is, the data analysis. Data collection was
performed on a daily basis, for 140 days on 23 different web metrics. After that, a statistical
analysis of the collected data was performed in two stages. First, through the citation of
descriptive statistics, and then through the analysis of correlations between specific web
metrics that had already been collected from the prior stages. Finally, the study embraces
with suggestions to both the practice and the relevant research community which derived
from the analyzed research sample. | el |