Εμφάνιση απλής εγγραφής

Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, Website και Διαφημιστικής καμπάνιας για το Brand Freya Silk Fashion.

dc.contributor.advisorMetzitakos, Rossetos
dc.contributor.authorΡαζή, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2022-07-25T07:55:50Z
dc.date.available2022-07-25T07:55:50Z
dc.date.issued2022-07-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2643
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2483
dc.description.abstractΣτην θεωρητική αυτή πτυχιακή εργασία, παρουσιάζεται όλη η διαδικασία και μελέτη και η υλοποίηση του οπτικού σχεδιασμού για το Brand Freya silk fashion. Το brand αυτό έχει να κάνει με το μετάξι οπότε και ακολουθεί μια έρευνα σχετικά με τα υφάσματα, την προϊστορία τους, με το μετάξι, και τις εφαρμογές που έχει σήμερα. Έπειτα η έρευνα συνεχίζεται με ότι αφορά την δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, πως φτάνουμε σε ένα πετυχημένο σχεδιασμό και γενικότερα ποια είναι τα οφέλη ενός πετυχημένου σχεδιασμού. Ακολουθεί έρευνα σχετικά με τις αρχές που πρέπει να ακολουθήθουν για σωστή σχεδίαση ενός Website και πως αυτό πρέπει να ακολουθεί την εταιρική ταυτότητα. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας ακολουθεί η ανάλυση της σχεδίασης εταιρικής ταυτότητας, διαφημιστικής καμπάνιας και website που έχω κάνει για τη Freya silk fashion.el
dc.format.extent54el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectBrandingel
dc.subjectWebsite designel
dc.subjectΣχεδιασμός εταιρικής ταυτότηταςel
dc.subjectΣχεδιασμός ιστοσελίδαςel
dc.titleΔημιουργία εταιρικής ταυτότητας, Website και Διαφημιστικής καμπάνιας για το Brand Freya Silk Fashion.el
dc.title.alternativeBranding and Website design for the Brand Freya silk fashionel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπανικολοπούλου, Μαγδαληνή
dc.contributor.committeeΤσιάρα, Μάρθα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedIn this theoretical paper, the whole process and study and implementation of the visual design for the brand Freya silk fashion is presented. This brand is about silk, so it follows a research about fabrics, their prehistory, about silk, and the applications it has today. Then the research continues with what is involved in creating a brand identity, how we reach a successful design and in general what are the benefits of a successful design. This is followed by research on the principles that should be followed for a proper website design and how it should follow the corporate identity. The second part of the paper is the analysis of the corporate identity, advertising campaign and website design that I have created for Freya silk fashion.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές