dc.contributor.advisor | Metzitakos, Rossetos | |
dc.contributor.author | Ραζή, Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2022-07-25T07:55:50Z | |
dc.date.available | 2022-07-25T07:55:50Z | |
dc.date.issued | 2022-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2643 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2483 | |
dc.description.abstract | Στην θεωρητική αυτή πτυχιακή εργασία, παρουσιάζεται όλη η διαδικασία και μελέτη
και η υλοποίηση του οπτικού σχεδιασμού για το Brand Freya silk fashion. Το brand
αυτό έχει να κάνει με το μετάξι οπότε και ακολουθεί μια έρευνα σχετικά με τα
υφάσματα, την προϊστορία τους, με το μετάξι, και τις εφαρμογές που έχει σήμερα.
Έπειτα η έρευνα συνεχίζεται με ότι αφορά την δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, πως
φτάνουμε σε ένα πετυχημένο σχεδιασμό και γενικότερα ποια είναι τα οφέλη ενός
πετυχημένου σχεδιασμού. Ακολουθεί έρευνα σχετικά με τις αρχές που πρέπει να
ακολουθήθουν για σωστή σχεδίαση ενός Website και πως αυτό πρέπει να ακολουθεί
την εταιρική ταυτότητα. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας ακολουθεί η ανάλυση της
σχεδίασης εταιρικής ταυτότητας, διαφημιστικής καμπάνιας και website που έχω
κάνει για τη Freya silk fashion. | el |
dc.format.extent | 54 | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Branding | el |
dc.subject | Website design | el |
dc.subject | Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας | el |
dc.subject | Σχεδιασμός ιστοσελίδας | el |
dc.title | Δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, Website και Διαφημιστικής καμπάνιας για το Brand Freya Silk Fashion. | el |
dc.title.alternative | Branding and Website design for the Brand Freya silk fashion | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπανικολοπούλου, Μαγδαληνή | |
dc.contributor.committee | Τσιάρα, Μάρθα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | In this theoretical paper, the whole process and study and implementation of the
visual design for the brand Freya silk fashion is presented. This brand is about silk, so
it follows a research about fabrics, their prehistory, about silk, and the applications it
has today. Then the research continues with what is involved in creating a brand
identity, how we reach a successful design and in general what are the benefits of a
successful design. This is followed by research on the principles that should be
followed for a proper website design and how it should follow the corporate identity.
The second part of the paper is the analysis of the corporate identity, advertising
campaign and website design that I have created for Freya silk fashion. | el |