Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησης “LAVRYS”

dc.contributor.advisorΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΧαριστάκη, Εμμανουέλα
dc.date.accessioned2022-07-28T06:37:38Z
dc.date.available2022-07-28T06:37:38Z
dc.date.issued2022-07-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2706
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2546
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει τη δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησης LAVRYS, η οποία ειδικεύεται στην πώληση προϊόντων με κύριο συστατικό το ελαιόλαδο, από το πρώτο στάδιο ως την ολοκλήρωσή της. Δίνεται ιδιαίτερη βάση στο σχεδιασμό της συσκευασίας του ελαιόλαδου, δηλαδή στη δημιουργία ενός ελκυστικού συνόλου με σκοπό την προσέλκυση καταναλωτών. Η εργασία περιλαμβάνει 4 κεφάλαια, από τα οποία το 1ο και το 2ο αφορούν το θεωρητικό μέρος ενώ το 3ο και 4ο κεφαλαίο το ερευνητικό κομμάτι (πρακτική εφαρμογή). Πιο αναλυτικά, στο 1ο κεφάλαιο παρουσιάζεται μία έρευνα που αφορά την σημασία της ελιάς και του ελαιόλαδου στη ζωή των ανθρώπων από την αρχαιότητα έως σήμερα. Στο κεφάλαιο αυτό, αναφέρονται τα βασικά χαρακτηριστικά των ελαιόδεντρων, ιστορικά στοιχεία, τύποι και ποικιλίες ελαιόλαδου, περιγραφή της συγκομιδής και της διαδικασίας εξαγωγής του λαδιού, στοιχεία συντήρησης και απαραίτητα στοιχεία για την τυποποίηση της συσκευασίας. Στο επόμενο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η αρχική έρευνα που ακολούθησε, η οποία αφορά την συσκευασία ελαιόλαδου και του λογότυπου. Ακόμα, υπάρχει επεξήγηση της ονομασίας της εταιρείας καθώς και αναφορά για το περιεχόμενο της εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησης. Στο 3ο κεφάλαιο, ξεκινάει το πρακτικό κομμάτι με την αρχική προσέγγιση του λογοτύπου μέχρι το τελικό αποτέλεσμα. Στη συνέχεια ακολουθούν χρήσεις του λογοτύπου, μεγέθη, εφαρμογές καθώς και η χρωματική παλέτα του λογοτύπου αλλά και των συσκευασιών. Στο 4ο κεφάλαιο, υπάρχουν προσχέδια της συσκευασίας ελαιόλαδου καθώς και τελικές ετικέτες των συσκευασιών όλων των προϊόντων της εταιρείας. Ακολουθούν διαφημιστικές και προωθητικές καταχωρήσεις, με το έντυπο υλικό και τον εξοπλισμό της εταιρείας και του προσωπικού. Στην τελευταία υποενότητα του κεφαλαίου βρίσκεται η εφαρμογή κινητού και η ιστοσελίδα της εταιρείας. Τέλος, ακολουθούν τα συμπεράσματα και η βιβλιογραφία.el
dc.format.extent126el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕλαιόλαδοel
dc.subjectΙστοσελίδαel
dc.subjectΛογότυποel
dc.subjectΣυσκευασίαel
dc.subjectΕφαρμογή κινητούel
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.titleΣχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας της επιχείρησης “LAVRYS”el
dc.title.alternativeCorporate identity design of "LAVRYS" companyel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜάνου, Πρόδρομος
dc.contributor.committeeKyriakopoulos, Konstantinos
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis presents the creation of the corporate identity LAVRYS company, which specializes in the sale of products with olive oil as the main ingredient, from the first stage until its completion. A special basis is given to the design of the olive oil packaging, which is the creation of an attractive set in order to attract consumers. The work includes 4 chapters, of which the 1st and 2nd concern the theoretical part while the 3rd and 4th chapters are the research part (practical application). In more detail, in the 1st chapter a research is presented regarding the importance of the olive and olive oil in people’s lives from ancient times to the present day. In this chapter, the main characteristics of the olive trees, historical data, types and varieties of olive oil, description of the harvest and the extraction process of the oil, maintenance data and necessary data for the standardization of the packaging are mentioned. The next chapter present the initial research that followed, which concerns olive oil packaging and the logo. Furthermore, there is an explanation of the company’s name as well as a reference to the content of the company’s corporate identity. In the 3rd chapter, the practical part begins with the initial approach of the logo to the final result. Moreover there are uses of the logo, sizes, applications as well as the color palette of the logo and the packaging. In the 4th chapter, there are drafts of the olive oil packaging as well as final packaging labels of all the company’s products. Promotional listings follow, with company and staff printed materials and equipment. In the last subsection of the chapter is the company’s mobile application and website. Finally, the conclusions and bibliography are listed.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές