dc.description.abstract | Η εργασία αυτή παρουσιάζει τον σχεδιασμό εταιρικής ταυτότητας και συσκευασιών για
επιχείρηση που δραστηριοποιείται στο τομέα των καλλυντικών.
Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο ξεκινάμε παρουσιάζοντας εννοιολογικούς όρους
για την εταιρική ταυτότητα, την οπτική εταιρική ταυτότητα, την δομή της εταιρικής
ταυτότητας, και αναλύουμε την εταιρική συμπεριφορά, τη παραστατική οπτική εικόνα, τη
εταιρική επικοινωνία, τη διαφορά μεταξύ εταιρικής ταυτότητας και εικόνας καθώς και
όρους όπως Branding, Marketing, Design.
Στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφουμε πως δημιουργείται μιας εταιρική ταυτότητα, από τι
αποτελείται, τι είναι το λογότυπο, τι συμβολίζει κάθε χρώμα και σχέδιο, ποια είναι τα
συναισθήματα που δημιουργούνται, τι πρέπει να προσέχουμε στον σχεδιασμό, ποιες
πληροφορίες πρέπει να εμπεριέχονται και τέλος τις εφαρμογές της, δηλαδή πως
εμφανίζεται σε κάρτες, φάκελους και επιστολόχαρτα, δίνοντας μετά και τις δίκες μας
ιδέας για εταιρία καλλυντικών. Περιγραφούμε την εταιρία και σε τι κοινό απευθύνεται
καθώς και τι εικόνα θέλει να παρουσιάσει, και με βάση αυτά τα στοιχεία προοράμε στον
σχεδιασμό του λογότυπου κτλ.
Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύουμε τον ρόλο της συσκευασίας και την δύναμη που έχει στο
αγοραστικό κοινό, ποια είναι τα στοιχεία μιας επιτυχημένης συσκευασίας, πως
σχεδιάζουμε μιας συσκευασίας καλλυντικών, την κατασκευή κουτιών και τους
παράγοντες, τους τύπους των κουτιών, τα χάρτινα κουτιά και τα είδη των χαρτονιών.
Στο τέταρτο κεφάλαιο μιλάμε για τις καλλυντικές κρέμες, πως οι εταιρίες καλλυντικών
επενδύουν στους νέους, πως τα φυτικά και οικολογικά προϊόντα έχουν γίνει μόδα και
ποιες νομοθεσίες ισχύουν στην Ελλάδα. Τέλος παρουσιάζουμε την μελέτη μας και τις
ιδέες μας για τον σχεδιασμό ετικετών και συσκευασιών για τις καλλυντικές κρέμες τις
εταιρίας καλλυντικών που μιλήσαμε πιο πάνω. | el |