Show simple item record

Επανασχεδιασμός Φορέα Αισθητήρα Ροής Βιομηχανικού Τύπου με Σκοπό την Τροποποίηση των Χαρακτηριστικών Λειτουργίας του

dc.contributor.advisorPagonis, Dimitris Nikos
dc.contributor.authorΟικονομόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2021-03-05T11:28:59Z
dc.date.available2021-03-05T11:28:59Z
dc.date.issued2021-02-24
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/276
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-127
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τον επανασχεδιασμό και την ακόλουθη κατασκευή ενός μετρητικού συστήματος για την μέτρηση παροχής εισαγωγής αέρα σε μηχανή εσωτερικής καύσης. Κύριος στόχος της εργασίας ήταν ο βέλτιστος επανασχεδιασμός του συστήματος μέσω προσθήκης κατάλληλου φορέα διαμόρφωσης ροής. Ο φορέας ενσωματώθηκε στην αρχική αισθητήρια διάταξη με σκοπό να διευρυνθεί το αρχικό εύρος μέτρησης του. Για την εκτίμηση της ανεπτυγμένης ροής μέσα στον φορέα πραγματοποιήθηκαν κατάλληλες προσομοιώσεις μέσω λογισμικού ενώ ακολούθησε η κατασκευή του με χρήση τρισδιάστατου εκτυπωτή. Στο τελικό στάδιο πραγματοποιήθηκε ο ηλεκτρικός χαρακτηρισμός του αισθητήρα σε πραγματικές συνθήκες στην εργαστηριακή κλίνη του εργαστήριου των ναυπηγών μηχανικών.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.subjectBy-passel
dc.titleΕπανασχεδιασμός Φορέα Αισθητήρα Ροής Βιομηχανικού Τύπου με Σκοπό την Τροποποίηση των Χαρακτηριστικών Λειτουργίας τουel
dc.title.alternativeRedesign of a Flow Sensor's Housing for Optimum Performanceel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΔημητρέλλου, Σωτηρία
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΠροηγμένες Τεχνολογίες στη Ναυπηγική και Ναυτική Μηχανολογίαel
dc.description.abstracttranslatedThis dissertation focuses on the redesign and optimization of an existing measurement system for determining the air intake of an internal combustion engine. The main goal of the thesis was the enhancement of the system through the addition of a suitable flow modulator (integrated into the original sensor device) in order to expand its initial measuring range. For the estimation of the developed flow, appropriate simulations were performed, followed by its manufacture through the use of a 3D printer. In the final stage, the electrical characterization of the resulting sensor was performed in real conditions on an appropriate engine testbed in the naval engineering laboratory.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record