Show simple item record

Διαφημιστική καμπάνια για το ξενοδοχείο POROS IMAGE (πρώην XENIA)

dc.contributor.advisorΚυριακόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚουτρουβίδης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2022-08-09T05:48:27Z
dc.date.available2022-08-09T05:48:27Z
dc.date.issued2022-07-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2773
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2613
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει τον λειτουργικό σχεδιασμό της εταιρικής ταυτότητας και διαφημιστικής καμπάνιας της «εταιρείας» με τον διακριτικό τίτλο Poros Image Hotel. Αποτελεί, σε πρώτο στάδιο, μία έρευνα των ιστορικών δεδομένων που διαμόρφωσαν το τουριστικό στοιχείο στην Ελλάδα, από την αρχή του, μέχρι σήμερα. Θα δούμε την πορεία του πρωτοποριακούπρογράμματος ΞΕΝΙΑ, από την δημιουργία του ως την παρακμή, καθώς και τους παράγοντες που συντέλεσαν σε αυτό. Παρουσιάζεται το όραμα των μοντερνιστών σχεδιαστών του Bauhaus, της Γερμανίας, με τους συνακόλουθους σε Ελλάδα και λοιπή Ευρώπη. Η εργασία εστιάζει πιο ειδικά, στο θέμα μας που είναι το πρώην ξενοδοχείο ΞΕΝΙΑ του Πόρου, η εικόνα του σήμερα και πώς εμείς θα συμβάλλουμε, ώστε να επικεροποιήσουμε το όραμα του μεγάλου αρχιτέκτονα Άρη Κωνσταντινίδη. Παρουσιάζονται οι εφαρμογές σε όλο το φάσμα του γραφικού σχεδιασμού, αποτυπώνοντας τα απαιτούμενα στοιχεία σε έντυπα όπως αφίσες, κάρτες και συσκευασίες, σε βίντεο- πολυμεσικές εφαρμογές και Web Design επηρεασμένα από τα πρότυπα του μοντέρνου σχεδιασμού.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.subjectΤουρισμός.el
dc.subjectΕ.Ο.Τ.el
dc.subjectΠρόγραμμα ΞΕΝΙΑel
dc.subjectΑρχιτεκτονικήel
dc.subjectΚωνσταντινίδηςel
dc.subjectΜοντερνισμόςel
dc.subjectBauhausel
dc.subjectWalter Gropiusel
dc.subjectΤέχνη- Τεχνολογίαel
dc.subjectΛειτουργίαel
dc.subjectΑπλότηταel
dc.subjectΔεσποτόπουλοςel
dc.subjectΚατζουράκηςel
dc.subjectΚάραμποτel
dc.subjectΦωτογραφίαel
dc.subjectΤυπογραφίαel
dc.subjectΠόροςel
dc.subjectΛογότυποel
dc.subjectΈντυποel
dc.subjectΒίντεοel
dc.subjectΔιάδρασηel
dc.subjectΔιαδίκτυοel
dc.titleΔιαφημιστική καμπάνια για το ξενοδοχείο POROS IMAGE (πρώην XENIA)el
dc.title.alternativeAdvertising campaign for the hotel POROS IMAGE(ex XENIA)el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeePapadomanolaki, Maria
dc.contributor.committeeΔεβετζή, Iωάννα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis presents the functional design of the corporate identity and advertising campaign of the "company" with the distinctive title Poros Image Hotel. It is, in the first stage, an investigation of the historical data that shaped the tourist element in Greece, from its beginning until today. We will see the course of the pioneering program XENIA, from its creation to its decline, as well as the factors that contributed to its succession. The vision of the modernist designers of the Bauhaus, Germany, with the corollaries in Greece and other Europe, is presented. The work focuses more specifically on our theme, which is the former hotel XENIA of Poros, the image of today and how we will contribute to overtaking the vision of the great architect Aris Konstantinidis. The applications in the whole spectrum of graphic design are presented, capturing the required data in print such as posters, cards and packaging, in video- multimedia applicationsel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record