Υπολογισμός Mέγιστης Αντοχής Πλοίου Bulk Carrier με Χρήση των Κοινών Κανονισμών της Διεθνούς Ένωσης Νηογνωμόνων
Calculation of Ultimate Strength of a Bulk Carrier Ship Using the Common Structural Rules of the IACS
Keywords
Μέγιστη αντοχή ; Μέθοδος Smith ; Common Structural RulesAbstract
Στην ακόλουθη διπλωματική εργασία, γίνεται ο υπολογισμός στη μέγιστης αντοχής πλοίου
Bulk Carrier με χρήση των κοινών κανονισμών της διεθνούς ένωσης νηογνωμόνων.
Αρχικά γίνεται μία σύντομη αναφορά στους κανονισμούς CSR, καθώς επίσης και σε
βασικές έννοιες οι οποίες σχετίζονται με τη συγκεκριμένη μελέτη. Εν συνεχεία, γίνεται η
ανάλυση της μεθόδου Smith, η οποία και χρησιμοποιήθηκε τόσο για την εύρεση της
μέγιστης αντοχής του προαναφερθέντος Bulk Carrier όσο και για ένα πειραματικό boxgirder. Η μέθοδος εφαρμόζεται σε πρόγραμμα Excel με τη δημιουργία κατάλληλου
λογισμικού. Ο έλεγχος γίνεται τόσο για κατάσταση hogging όσο και για κατάσταση
sagging. Τέλος καταλήγουμε στη διεξαγωγή συμπερασμάτων της διαδικασίας.
Abstract
In the following senior thesis, the ultimate strength of the Bulk Carrier is calculated using
the common regulations of the International Association of Classification Societies. First,
a brief reference is made to the CSR regulations, as well as to key concepts related to the
specific study. Next, the Smith method is analyzed, which was used both to find the
maximum strength of the aforementioned Bulk Carrier and for an experimental box-girder.
The method is applied to an Excel program by creating appropriate software. The test is
performed for both hogging and sagging mode. Finally we come to the conclusions of the
process.