dc.contributor.advisor | Τσουκαλάς, Βασίλειος | |
dc.contributor.author | Γεωργουλάκος, Μιχαήλ | |
dc.date.accessioned | 2022-09-16T10:36:14Z | |
dc.date.available | 2022-09-16T10:36:14Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2865 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2705 | |
dc.description.abstract | Η εκπομπή ρύπων στο πλαίσιο του ναυτιλιακού κλάδου ακολουθεί στην πάροδο των χρόνων την αύξουσα πορεία προκαλώντας σοβαρές ανησυχίες στην κοινωνία, καθώς συνιστά σοβαρή απειλή για την ανθρώπινη υγεία, καθώς και για το περιβάλλον. Ως εκ τούτου, οι κυβερνήσεις και τα κράτη έχουν προβεί σε σημαντικές μεταρρυθμίσεις, ούτως ώστε να μειωθεί η παρούσα μόλυνση. Μία εξίσου σοβαρή επίπτωση συνιστά το γεγονός της κλιματικής αλλαγής που συνιστά ένα φαινόμενο στο οποίο σημαντικό ρόλο διαδραματίζει το τομέας της ναυτιλίας. Βασικό αίτιο της εκπομπής ρύπων από τα πλοία είναι αυτό της καύσης του καυσίμου. Η χημική ενέργεια του καυσίμου, κατά τη διαδικασία της καύσης, γίνεται θερμική λαμβάνοντας συνήθως το οξυγόνο από τον αέρα, με απόρροια την ταχεία οξείδωσή του. Αποτελεί γεγονός πως τα τελευταία χρόνια η ναυτιλιακή βιομηχανία καταβάλλει διαρκώς προσπάθειες για την επιβράδυνση των αυξανόμενων περιβαλλοντικών απειλών με την εφαρμογή διάφορων στρατηγικών βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης των πλοίων. Έτσι, καθίσταται αντιληπτό πως η εφαρμογή αυτών των στρατηγικών έχει διευκολύνει σε σημαντικό βαθμό την ελάττωση της κατανάλωσης του καυσίμου, αλλά και των εκπομπών του διοξειδίου του
άνθρακα .Σκοπό της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η συγκριτική ανάλυση τεχνικών για την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στη ναυπηγική βιομηχανία. | el |
dc.format.extent | 106 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ναυτιλιακή βιομηχανία | el |
dc.subject | Στρατηγικές βελτίωσης | el |
dc.subject | Ενεργειακή απόδοση | el |
dc.subject | Shipping industry | el |
dc.title | Συγκριτική ανάλυση τεχνικών για την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου στη ναυπηγική βιομηχανία | el |
dc.title.alternative | Comparative analysis of techniques for reducing fuel consumption in the shipbuilding industry | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπουτσιδάκης, Μιχαήλ | |
dc.contributor.committee | Drosos, Christos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής | el |
dc.contributor.master | Νέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές | el |
dc.description.abstracttranslated | Emissions from the shipping industry have been on the rise over the years, causing serious concerns in society, as they pose a serious threat to human health as well as to the environment. As a result, governments and states have made significant reforms to reduce the current contamination. An equally serious impact is the fact that climate change is a phenomenon in which the shipping sector plays an important role. The main cause of emissions from ships is the combustion of fuel. The chemical energy of the fuel, during the combustion process, becomes thermal, usually receiving oxygen from the air, resulting in its rapid oxidation.
It is a fact that in recent years the shipping industry is constantly making efforts to slow down the growing environmental threats by implementing various strategies to improve the energy efficiency of ships. Thus, it is understood that the implementation of these strategies has significantly facilitated the reduction of fuel consumption, but also of carbon dioxide emissions. The purpose of this dissertation is the comparative analysis of techniques to reduce fuel consumption in the shipbuilding industry. | el |