Εμφάνιση απλής εγγραφής

Κοινωνικά δίκτυα και αξιοποίηση τους από τους πολιτιστικούς οργανισμούς για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Βελτιστοποίηση μέσω των δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών. Η περίπτωση του Youtube

dc.contributor.advisorKoulouris, Alexandros
dc.contributor.advisorDrivas, Ioannis C.
dc.contributor.authorΛεωτσάκου, Χρυσάνθη
dc.date.accessioned2022-09-29T12:18:20Z
dc.date.available2022-09-29T12:18:20Z
dc.date.issued2022-09-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2935
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2775
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, αποτελεί η ανάδειξη στρατηγικής για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και διαμοιρασμού πολυμεσικού περιεχομένου το Youtube, από πολιτιστικούς οργανισμούς όπως είναι τα μουσεία, για την προώθηση των υπηρεσιών τους προς τους διαδικτυακούς χρήστες που απευθύνονται. Πιο συγκεκριμένα, υπό το πρίσμα της βελτιστοποίησης της ορατότητας και ευρεσιμότητας των βίντεο από τους χρήστες (Video Search Engine Optimisation) τα οποία περιέχονται στα επίσημα Youtube κανάλια των μουσείων, θα αναζητηθούν οι παράγοντες που επιδρούν στο βαθμό δημοφιλίας που λαμβάνουν τα εκάστοτε βίντεο που εξετάζονται ως ερευνητικό δείγμα. Μέσω αυτής της γνώσης, τα μουσεία θα μπορούν να ακολουθήσουν μια στρατηγική για την καλύτερη δυνατή ευρετηρίαση των βίντεο που διαθέτουν στο κανάλι τους από τη μηχανή αναζήτησης του Youtube. Αυτό με τη σειρά του θα επιφέρει μεγαλύτερο αριθμό προβολών στα εκάστοτε βίντεο, αλλά και ευρύτερη αναγνωρισιμότητα των δράσεων και των υπηρεσιών που προσφέρουν οι πολιτιστικοί οργανισμοί που εξετάστηκαν. Παράλληλα, καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες αλληλοεπιδρούν με την πλατφόρμα του Youtube, θα αναζητηθούν οι παράγοντες που επιδρούν στην αύξηση ή την μείωση της απήχησης και της διάδρασης που επιτυγχάνεται μεταξύ των χρηστών των καναλιών που διαχειρίζονται τα μουσεία. Αυτό θα δώσει την δυνατότητα να γίνουν αντιληπτές οι βέλτιστες στρατηγικές με τις οποίες δημοσιεύεται και διαχέεται πολιτιστική πληροφόρηση μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Τέλος, η παρούσα πτυχιακή εργασία, προσφέρει πρακτική γνώση προς τους διαχειριστές των πολιτιστικών οργανισμών, προκειμένου να αξιοποιούν με στρατηγική τα δεδομένα συμπεριφοράς των χρηστών που πηγάζουν από την συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικών δικτύων.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΒελτιστοποίησηel
dc.subjectYoutubeel
dc.subjectΕύρος ορατότηταςel
dc.subjectΔιάδραση χρηστώνel
dc.subjectΔεδομένα συμπεριφοράς χρηστώνel
dc.subjectΒίντεοel
dc.subjectΜηχανές αναζήτησηςel
dc.subjectΠλατφόρμες κοινωνικών δικτύωνel
dc.subjectΠολιτιστικοί οργανισμοίel
dc.subjectΜουσείαel
dc.titleΚοινωνικά δίκτυα και αξιοποίηση τους από τους πολιτιστικούς οργανισμούς για την προώθηση των υπηρεσιών τους. Βελτιστοποίηση μέσω των δεδομένων συμπεριφοράς χρηστών. Η περίπτωση του Youtubeel
dc.title.alternativeSocial networks and their evaluation by cultural organizations for the promotion of their services. Optimization through online user behavior data. The case of Youtubeel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeDendrinos, Markos
dc.contributor.committeeAntoniou, Angeliki
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of the current study is the development of a strategy for the best possible utilization of the social networking platforms, especially Youtube for sharing properly multimedia content, in cultural heritage organizations such as museums for promoting their services among their stakeholders.More specifically, in the effort to optimize the visibility and findability of videos uploaded by administrators(Video Search Engine Optimisation) which are contained in the official Youtube channels of the museums, the factors that affect the level of popularity received by each video will be investigated. Through this knowledge, museums will be able to follow a strategy to improve their indexing process that videos within the channels have with the purpose to increase their level of findability Youtube Search Engine. This will return a greater number of views in each video, but also a wider recognition of the actions and services offered by the cultural organizations that have been examined in our research. At the same time, as more and more users interact with the Youtube platform, the factors that influence the increase or decrease of the reach and interaction achieved among the users of the channels that manage the museums will be examined. This will create a capability to understand optimal strategies by which cultural information is published and disseminated through this platform. Finally, the thesis offers practical knowledge to the administrators of cultural organizations, in order to make strategic use of the users’ behavioral data derived from this social network platforms and especially from Youtube.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές