Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ανά Επιβλέποντα "03a2ba89-bdd3-4fbd-814a-c2ae84da5b4c"
Αποτελέσματα 1-3 από 3
-
Επιρροή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή οινικών προϊόντων: η περίπτωση του Vivino
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-18)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος των νέων τεχνολογιών γίνονται καθημερινά όλο και πιο σημαντικά σε διάφορους κλάδους. Η εμφάνισή τους άλλαξε τον τρόπο επικοινωνίας και του μάρκετινγκ ιδιαίτερα στη βιομηχανία οίνου που ... -
Κοινωνικά δίκτυα και Influencers: Ο ρόλος τους στις πωλήσεις στην ελληνική βιομηχανία οίνου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-20)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) έχουν αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας και μάρκετινγκ σε διάφορους τομείς της βιομηχανίας, και η βιομηχανία του οίνου δεν αποτελεί εξαίρεση. Με την ευρεία διάδοση ... -
Παράγοντες επιλογής και κατανάλωσης κρασιού: η περίπτωση της ελληνικής αγοράς
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-18)Οι παράγοντες επιλογής και κατανάλωσης κρασιού έχουν προβληματίσει τους παραγωγούς και τους εμπόρους κρασιών, αλλά και τους ίδιους τους καταναλωτές. Ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές κρασιού επιλέγουν κρασιά είναι ...