Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ανά Επιβλέποντα "60bc9039-ee84-4b45-bd16-8be99977d1ce"
Αποτελέσματα 2-4 από 4
-
Επιρροή των Social Media στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών οίνου. Έρευνα στα ελληνικά οινοποιεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Το Μάρκετινγκ παίζει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους σε μια επιχείρηση, αφού με τη βοήθεια του οι εταιρίες είναι σε θέση να προωθηθούν και να διαφημίσουν τα προϊόντα τους. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, οδήγησε ... -
Η εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών οινοποιείων την τελευταία δεκαετία (2012-2022)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-29)Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθεί ποια ήταν η φύση των εξαγωγών (κύριες χώρες εξαγωγής, κύριες ποικιλίες εξαγωγής, εμπόδια που αντιμετώπισαν κ.α.) και πόσο σημαντικές ήταν οι εξαγωγές για τους οινοπαραγωγούς την ... -
Κατανάλωση οίνου κατά την πανδημία Covid-19. Έρευνα σε ελληνικά οινοποιεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10-05)Η έναρξη του Covid-19 αποτέλεσε μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες κρίσεις. Η παρούσα μελέτη διερευνά τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19 στα ελληνικά οινοποιεία οι οποίες επηρέασαν σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις των ...