dc.contributor.advisor | Τίγκας, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Ζαβαλάνι, Μπεσιάν | |
dc.date.accessioned | 2022-10-17T07:16:07Z | |
dc.date.available | 2022-10-17T07:16:07Z | |
dc.date.issued | 2022-09-28 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3112 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2952 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό τη μελέτη της μετατόπισης φορτίου σιτηρών και την επίδραση της μετατόπισης αυτής στην ευστάθεια των πλοίων που μεταφέρουν χύδην φορτία. Η δομή της αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το τεχνικό μέρος.
Στο θεωρητικό μέρος πλαισιώνονται οι βασικές αρχές της υδροστατικής και της ευστάθειας των πλοίων, στη συνέχεια παρουσιάζεται το πρόβλημα της μετάθεσης των σιτηρών στους χώρους φορτίου, η επίδραση της ευστάθειας των πλοίων ως συνέπεια της μετάθεσης σιτηρών και οι κανονισμοί που αφορούν την ευστάθεια των πλοίων που μεταφέρουν σιτηρά.
Στο τεχνικό μέρος, πραγματοποιείται μοντέλο πλοίου που μεταφέρει σιτηρά σε πρόγραμμα τρισδιάστατης σχεδίασης και στη συνέχεια, σε πρόγραμμα εκτέλεσης υπολογισμών ευστάθειας, πραγματοποιούνται οι υπολογισμοί της ευστάθειας σιτηρών στο αρχικό πλοίο.
Κατά το πέρας των παραπάνω υπολογισμών, παρουσιάζονται ορισμένες προτάσεις για τη βελτιστοποίηση της γεωμετρίας του χώρου φόρτωσης (“Cargo Holds”) προκειμένου να περιοριστεί κατά το δυνατό η μετατόπιση του φορτίου.
Τέλος, πραγματοποιούνται εκ νέου οι υπολογισμοί της ευστάθειας σιτηρών, με τροποποιημένη πλέον τη γεωμετρία των χώρων φορτίου, σύμφωνα με τις μεθόδους σχεδίασης που προτείνονται στο κεφάλαιο που αφορά τη βελτιστοποίηση και γίνεται σύγκριση αποτελεσμάτων μεταξύ αρχικού και τροποποιημένου πλοίου, προκειμένου να γίνει η διαπίστωση της βελτίωσης στην ευστάθεια σιτηρών από τις τροποποιήσεις του χώρου φορτίου. | el |
dc.format.extent | 141 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Μετατόπιση φορτίου | el |
dc.subject | Ευστάθεια σιτηρών | el |
dc.subject | Ροπή συνέπεια μετάθεσης φορτίου χύδην | el |
dc.subject | Cargo shifting | el |
dc.subject | Grain stability | el |
dc.subject | Heeling moment due to bulk cargo shifting | el |
dc.title | Επίδραση ευστάθειας από τη μετατόπιση φορτίου σιτηρών σε πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου | el |
dc.title.alternative | The impact on stability due to grain cargo shifting on a ship carrying bulk cargoes | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Πολίτης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | Mazarakos, Thomas | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ναυπηγών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this thesis is to examine the shifting of grain cargo and the effect of this shifting on the stability of ships carrying bulk cargoes. The structure is composed of two parts, the theoretical and the technical part.
The theoretical part contains the basic principles of hydrostatics and stability of ships, followed by the problem of grain shifting in cargo holds, the effect of ship stability due to grain shifting and the regulations concerning the stability of ships carrying grain.
In the technical part, a model of a ship carrying grain is carried out in a 3D designing program, afterwards, in a program for performing stability calculations, the calculations of grain stability in the initial ship are carried out.
Once the above calculations are completed, some recommendations are presented for optimizing the geometry of Cargo Holds in order to limit as much as possible the cargo shifting.
Then, the grain stability calculations are carried out again, with the geometry of the cargo holds now modified, in compliance with the design methods proposed in the optimization section, and a comparison of the results between the original and modified ship is made in order to verify the improvement in grain stability resulting from the modification of the cargo holds. | el |