Πλατφόρμα για την δημιουργία μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων με ενσωματωμένο αλγόριθμο σύστασης
Platform for creating massive open online courses with a built-in recommendation algorithm
Keywords
Μαζικά ανοιχτά διαδικτυακά μαθήματα ; Σύστημα διαδικτυακής εκμάθησης ; Διαδικτυακή πλατφόρμα ; Συστήματα συστάσεων ; MOOCAbstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την υλοποίηση ενός συστήματος μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOC). Τις ελάχιστες λειτουργίες τα οποία θα πρέπει να εκπληρώνουν για να είναι λειτουργικά. Το θεωρητικό τους υπόβαθρο με σχετική ιστορική αναδρομή για το πως ξεκίνησαν. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στις διασημότερες πλατφόρμες αυτού του τύπου. Για τον παραπάνω σκοπό δημιουργήθηκε μία πλατφόρμα για την επίδειξη των λειτουργιών μίας τέτοιας πλατφόρμας. Επιπλέον, στην πλατφόρμα έχουν ενσωματωθεί αλγόριθμοι συστάσεων (Recommendation Algorithms) οι οποίοι βοηθούν τους χρήστες για την ανακάλυψη νέου - παρόμοιου περιεχομένου για μεγαλύτερη επέκταση της πλατφόρμας και γίνεται η σχετική ανάλυση για την λειτουργία και τα είδη τους.
Η σχετική μελέτη για το παραπάνω αντικείμενο είχε ως αποτέλεσμα την πλήρη κατανόηση των συστημάτων MOOC και το πως αυτά λειτουργούν. Μελετήθηκε εκτενώς η σχετική βιβλιογραφία η οποία βοήθησε σε μεγάλο βαθμό την υλοποίηση της πλατφόρμας που δημιουργήθηκε. Επιπλέον, έγινε μελέτη για την λειτουργία των συστημάτων συστάσεων καθώς αυτά ενσωματώθηκαν στην πλατφόρμα με απώτερο σκοπό την καλύτερη εμπειρία του χρήστη και την προσομοίωση με παρόμοιες διάσημες πλατφόρμες τέτοιου είδους.
Abstract
The present thesis concerns the with the implementation of a massive open online course (MOOC) system. The minimum functions that must be fulfilled to be functional. Their theoretical background with a relative historical overview of how they started. In addition, reference is made to the most famous platforms of this type. For the above purpose, a platform was created to demonstrate the functions of such a platform. In addition, the platform has integrated recommendation algorithms which help users to discover new - similar content for greater expansion of the platform and the relevant analysis is made for such algorithms, their function, types and techniques we have followed to integrate them.
The relevant study on the above subject resulted in a complete understanding of MOOC systems and how they work. The relevant literature was extensively studied which greatly helped the implementation of the created platform. In addition, a study was made on the functioning of the recommendation systems as they were integrated into the platform with the aim of better user experience and the simulation with similar famous platforms of this kind.