Ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός MRV για τις εκπομπές CO2 και ο Διεθνής Κανονισμός του IMO για το σύστημα συλλογής δεδομένων (Data Collection System, DCS) της κατανάλωσης καυσίμου στα πλοία. Στόχοι, εφαρμογή και εκτιμώμενη επίδραση στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης από τα πλοία
The European MRV Regulation on CO2 emissions and the IMO International Regulation on the data collection system (DCS) for fuel consumption on board ships. Objectives, implementation and estimated impact on the reduction of air pollution from ships
Abstract
Η ασφάλεια στην ναυσιπλοΐα ήταν πάντοτε ένα από τα βασικότερα αγαθά που μετέφερε ένα
πλοίο. Από την ανθρώπινη ζωή, μέχρι τις διεθνείς συμβάσεις μόλυνσης θαλασσίων υδάτων.
Ενώ αυτά προσέφεραν πολλά, έλλειπαν ακόμα ρυθμιστικές αρχές, οι οποίες θα ήταν υπεύθυνες
για την εφαρμογή κανονιστικών πλαισίων. Στην εργασία θα αναπτυχθούν ο ευρωπαϊκός
κανονισμός EU MRV και ο διεθνής κανονισμός του ΙΜΟ, DCS.
Abstract
Safety in shipping has always been one of the most important goods that ships carry. From
human life, to international maritime pollution conventions. While these offered much, there
was still a lack of regulatory authorities responsible for implementing regulatory frameworks.
In this thesis, the European regulation EU MRV, and the international regulation of IMO, DCS
will be presented.