dc.contributor.advisor | Metzitakos, Rossetos | |
dc.contributor.author | Τσικνή, Αντωνέλλα | |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T10:32:43Z | |
dc.date.available | 2022-11-08T10:32:43Z | |
dc.date.issued | 2022-02-24 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3340 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3180 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία είναι γέννημα της ακατάσχετης εισροής δεδομένων και
ερεθισμάτων που λαμβάνει ο σύγχρονος άνθρωπος σε καθημερινή βάση και
επηρεάζει τα σημεία που αυτός επιλέγει να στρέψει την προσοχή του, με έμφαση στο
πεδίο της μουσικής. Πλέον, η εντύπωση που αφήνει ένα μουσικό κομμάτι είναι
άρρηκτα συνδεδεμένη με το οπτικό υλικό που το συνοδεύει, είτε αυτό είναι ένα
βίντεο κλιπ, το εξώφυλλο του δίσκου ή υλικό από τη ζωντανή ερμηνεία του
κομματιού από τον καλλιτέχνη. Δημιουργήθηκε, έτσι, η ανάγκη της μελέτης της
επίδρασης της εικόνας - και συγκεκριμένα της κινούμενης - στον τρόπο που γίνεται
αντιληπτό το μουσικό ερέθισμα, καθώς και το κατά πόσο άμεσα μπορούν να
κατανοηθούν τα νοήματα των στίχων ενός κομματιού μέσω της κινητικής
τυπογραφίας.
Για το σκοπό αυτό έγινε έρευνα πάνω στον τομέα του γράμματος εν κινήσει,
αναλύθηκε η σημασία που έχει η εικόνα στη μουσική και έπειτα έγινε μια
προσπάθεια εξακρίβωσης όλων των παραπάνω μέσω της δημιουργίας ενός
στιχουργικού βίντεο κλίπ για το τραγούδι της Sabrina Claudio με τίτλο "Cross Your
Mind". Συμπεριλήφθηκαν επίσης έννοιες όπως της κινητικής και ρευστής
τυπογραφίας, του animation, κάποιων βασικών αρχών σκηνοθεσίας και
σημειολογικού στησίματος ενός κάδρου, ενώ μέσα από αξιοσημείωτα δείγματα
προϋπάρχοντων έργων, αναλύθηκε ο ρόλος που μπορούν να κατέχουν τα στιχουργικά
βίντεο τόσο ως προϊόν προώθησης του εκάστοτε τραγουδιού, όσο και ως μέρος της
εικαστικής ταυτότητας του ίδιου του καλλιτέχνη που προσδιορίζουν. | el |
dc.format.extent | 93 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Κινητική τυπογραφία | el |
dc.subject | Στιχουργικό βίντεο | el |
dc.subject | Βίντεο κλιπ | el |
dc.subject | Κινούμενη εικόνα | el |
dc.subject | Motion design | el |
dc.subject | Kinetic typography | el |
dc.subject | Lyric video | el |
dc.subject | Animation | el |
dc.subject | Music video | el |
dc.subject | Moving image | el |
dc.subject | Sabrina | el |
dc.subject | Claudio | el |
dc.subject | Sabrina Claudio | el |
dc.title | Sabrina Claudio – Cross Your Mind (Βίντεο στίχων & Εξώφυλλο τραγουδιού) | el |
dc.title.alternative | Sabrina Claudio – Cross Your Mind (Lyric Video & Single Cover) | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σιάκας, Σπυρίδων | |
dc.contributor.committee | Μούρη, Ελένη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | The present thesis is a product of the uncontrollable input of data and stimuli that
modern people receive on a daily basis and affect the points they choose to invest
their attention to, with emphasis on the field of music. Nowadays, the impression a
music track leaves is inextricably linked to the visual content that accompanies it,
whether this is about a video clip, the album cover or footage from the artist's live
performances. Thus was created the need to study the effect of the image - the moving
one in particular - on the ways the musical stimuli is perceived, as well as whether the
meaning of the lyrics of a song can be instantly comprehended through kinetic
typography.
For this purpose, research was made on the field of moving type, the importance of
the image in music was analyzed and then there was made an attempt to ascertain all
of the above through the creation of a lyric video clip for Sabrina Claudio's "Cross
Your Mind". There were also included notions as kinetic and fluid typography,
animation and basic principles of directing, semiotic setups of a frame, while through
some remarkable samples of pre-existing work, it was analyzed the role that lyric
videos can have both as a way of promotion and as part of the visual identity of the
artist themselves. | el |