Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογή και χρήση της τηλεργασίας για το υπαλληλικό προσωπικό στο πλαίσιο λειτουργίας του ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.)

dc.contributor.advisorΜάνθος, Απόστολος
dc.contributor.authorΑνδρεάκος, Τζαννέτος
dc.date.accessioned2022-11-08T14:32:00Z
dc.date.available2022-11-08T14:32:00Z
dc.date.issued2022-11-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3347
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3187
dc.description.abstractΗ τηλεργασία είναι αναμφισβήτητα απαραίτητο εργαλείο για την κατάρτιση των εργαζομένων και την πρακτική και επαγγελματική προσομοίωση στην καθημερινή τους ζωή. Τόσο ο δημόσιος όσο και ο ιδιωτικός τομέας πρέπει να αναγνωρίσουν αυτό το γεγονός. Είναι βιώσιμη η επέκταση της χρήσης της τηλεργασίας στους τομείς της οργάνωσης της εργασίας και της απασχόλησης του δημόσιου τομέα λόγω της συνολικής τεχνικής προόδου και της διαθεσιμότητας τεχνολογικών μέσων. Όσον αφορά τη λειτουργία των ελληνικών δημόσιων υπηρεσιών, η εξάπλωση των ηλεκτρονικών εφαρμογών και πληροφοριακών συστημάτων καθώς και η δημιουργία νέων δικτύων έχουν αρχίσει να συμβάλλουν ουσιαστικά στον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση της απόδοσης δημόσιων υπηρεσιών όπως ο Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ). Επομένως, όταν το επιτρέπει η φύση της αποστολής, ο τομέας των γνώσεων και οι δεξιότητες των δημοσίων υπαλλήλων, η εξ αποστάσεως εργασία μπορεί να ενισχύσει και σε ορισμένες περιπτώσεις να αντικαταστήσει την τυπική υπηρεσία εργασίας πρόσωπο με πρόσωπο. Μια σειρά από παράγοντες πρέπει να ληφθούν υπόψη προκειμένου να καταστεί δυνατή η ευρεία ανάπτυξη της τηλεργασίας, η οποία είναι επωφελής τόσο για τη συνεχή κατάρτιση των δημοσίων υπαλλήλων όσο και για τη βελτιωμένη λειτουργία των ελληνικών δημόσιων υπηρεσιών σήμερα. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνήσει το νομοθετικό πλαίσιο για την τηλεργασία. Πιο συγκεκριμένα όμως θα εξεταστεί η εφαρμογή της τηλεργασίας στα πλαίσια του δημόσιου τομέα, και συγκεκριμένα στον e- ΕΦΚΑ.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤηλεργασίαel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΔημόσιος τομέαςel
dc.subjecte-ΕΦΚΑel
dc.subjectΠανδημίαel
dc.subjectTeleworkingel
dc.subjectPublic administrationel
dc.subjectPublic sectorel
dc.subjectPandemicel
dc.subjectΟργανωσιακή αλλαγήel
dc.subjectOrganizational changeel
dc.titleΕφαρμογή και χρήση της τηλεργασίας για το υπαλληλικό προσωπικό στο πλαίσιο λειτουργίας του ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.)el
dc.title.alternativeImplementation and use of tele-work for the civil servants in the context of the National Social Security Institutionel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠραβίτα, Μαρία Ηλιάνα
dc.contributor.committeeTsotsolas, Nikos
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedTeleworking is undoubtedly an indispensable tool for training workers and for practical and professional simulation in their daily lives. Both the public and private sectors need to recognise this fact. It is viable to extend the use of teleworking to the areas of work organisation and employment in the public sector, given the overall technical progress and the availability of technological means. As regards the operation of Greek public services, the spread of electronic applications and information systems and the creation of new networks have begun to make a substantial contribution to modernising and improving the performance of public services such as the Single Social Security Agency (e-EFKA). Therefore, where the nature of the task, the field of knowledge and the skills of civil servants allow, distance working can reinforce and in some cases replace formal face-to-face service. A number of factors need to be taken into account in order to enable the widespread development of teleworking, which is beneficial both for the continuous training of civil servants and for the improved functioning of Greek public services today. The aim of the paper is to explore the legislative framework for teleworking. More specifically, however, it will examine the implementation of teleworking in the context of the public sector, and specifically in the e- EFKA.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές