Εμφάνιση απλής εγγραφής

Απόψεις φοιτητών Βιβλιοθηκονομίας για συμφοιτητές τους μεγαλύτερης ηλικίας(mature students)

dc.contributor.advisorKyriaki-Manessi, Daphne
dc.contributor.authorΔασούλα, Ουρανία
dc.date.accessioned2021-03-10T11:25:33Z
dc.date.available2021-03-10T11:25:33Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/346
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-197
dc.description.abstractΣκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί τι πιστεύουν, τι είδαν και τι βίωσαν οι φοιτητές στη συνεκπαίδευσή τους με τους ηλικιακά μεγαλύτερους συμφοιτητές τους. Αρχικά έγινε βιβλιογραφική επισκόπηση η οποία εστίασε στη σχετική νομοθεσία, στις αντιλήψεις και το κοινωνικό πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων και της δια βίου μάθησης. Πραγματοποιήθηκε μια ιστορική διαδρομή στην εκπαίδευση ενηλίκων στην Ελλάδα και στον Ευρωπαϊκό χώρο και εξετάστηκαν οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες που έχουν θεσμοθετηθεί για την εκπαίδευση των μαθητών οι οποίοι εγκατέλειψαν χωρίς να ολοκληρώσουν το βασικό κύκλο των σπουδών τους. Εξετάστηκαν τα κίνητρα, τα χαρακτηριστικά και τα εμπόδια που συναντούν οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθητές, όταν επιθυμήσουν να γυρίσουν για να ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους. Στη συνέχεια, έγινε έρευνα με ερωτηματολόγιο στους φοιτητές του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα για τις απόψεις τους σχετικά με τη συνύπαρξη με τους μεγαλύτερους σε ηλικία συμφοιτητές τους. Χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο με κλειστού τύπου ερωτήσεις. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου ομαδοποιήθηκαν με τη χρήση πινάκων και χρησιμοποιήθηκαν υπολογιστικά φύλλα για τη στατιστική ανάλυση των απαντήσεων. Ακολούθησαν συμπεράσματα και προτάσεις, λύσεις και απόψεις. Το γενικό συμπέρασμα από την παρούσα πτυχιακή εργασία είναι πως οι νεότεροι ηλικιακά φοιτητές, σε μεγάλη πλειοψηφία είναι ανεκτικοί στην διαφορετικότητα, δείχνουν σεβασμό στην ανομοιομορφία, εκτιμούν και κατανοούν την προσπάθεια η οποία καταβάλλεται από έναν φοιτητή σε μεγαλύτερη από αυτούς ηλικία. Αυτό προκύπτει από τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής διαδικασίας που συμβάλουν στην άμβλυνση της ηλικιακής διαφορετικότητας, εξαλείφοντας τις προκαταλήψεις, τα στερεότυπα και κάθε είδους ρατσισμό. Συνεπώς, όταν έχουμε κοινούς στόχους και σκοπούς, εστιάζουμε σε αυτά τα δεδομένα που μας ενώνουν και όχι σε εκείνα που πιθανόν μας χωρίζουν.el
dc.format.extent98el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΕνήλικοι εκπαιδευόμενοιel
dc.subjectΔια βίου μάθησηel
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.subjectΏριμοι φοιτητέςel
dc.titleΑπόψεις φοιτητών Βιβλιοθηκονομίας για συμφοιτητές τους μεγαλύτερης ηλικίας(mature students)el
dc.title.alternativeYoung librarianship students' opinions on their older classmatesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeKouis, Dimitris
dc.contributor.committeeZervos, Spiros
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this thesis is to study what students believe, see and experience in their co-education with their mature classmates. Initially, a bibliographic review has been conducted focusing on the relevant legislation as well as on the social perceptions and social context of adult education and lifelong learning. In addition, adult education history in Greece and Europe was examined and relevant actions and country initiatives in regards to dropouts were taken into account. Motivation and personal traits of mature students were examined and obstacles and barriers were identified. A survey was conducted by distributing a structured questionnaire to the student population of the Department of Archives, Libraries and Information studies aiming at recording their views and experiences. The statistical analysis was done using excel. Results were grouped and conclusions were drowning. Major findings include: 1. Education is a way of alleviating age differences, eliminating prejudices, stereotypes and all forms of racism. 2. Students that share the same goals and objectives have no differences in spite of age gap. 3. Mature students adapt quickly to the academic environment and blend with the rest of the student population.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές