Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διερεύνηση της ικανοποίησης των συνοδών ασθενών παιδιών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των Τοπικών Μονάδων Υγείας. Μελέτη περίπτωσης της 3ης ΤΟΜΥ Κερατσινίου - Δραπετσώνας

dc.contributor.advisorΓκίκα, Ελένη
dc.contributor.authorΠιτσικάλη, Ειρήνη
dc.date.accessioned2022-12-19T08:33:35Z
dc.date.issued2022-12-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3512
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3352
dc.description.abstractΈνα από τα θεμελιώδη ανθρώπινα αγαθά είναι η υγεία. Κάθε κράτος δικαίου αγωνίζεται για τη διασφάλισή της. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, (ΠΟΥ), με τις «Διακηρύξεις της «Άλμα -Άτα και της Αστάνα» έθεσαν την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, (ΠΦΥ), στο επίκεντρο της παγκόσμιας υγείας έχοντας στόχο τη βελτίωση της υγείας όλων των ανθρώπων. Στην Ελλάδα η πιο πρόσφατη προσπάθεια αναβάθμισης της δημόσιας υγείας έγινε το 2019 με την ίδρυση των «Τοπικών Μονάδων Υγείας», (ΤΟΜΥ). Στην παρούσα μελέτη θα μας απασχολήσει η 3η ΤΟΜΥ Κερατσινίου – Δραπετσώνας. Γίνεται προσπάθεια διερεύνησης της ικανοποίησης των συνοδών ασθενών παιδιών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες της συγκεκριμένης υγειονομικής μονάδας. Η μελέτη περιλαμβάνει δύο μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό. Στο θεωρητικό μέρος γίνεται αναφορά στο αγαθό της υγείας και την ΠΦΥ, το θεσμό των ΤΟΜΥ και την έννοια της ικανοποίησης των ασθενών. Το ερευνητικό μέρος απαρτίζεται από δύο έρευνες, μία ποσοτική και μία ποιοτική. Η ποιοτική προέκυψε λόγω των σχεδόν άριστων αποτελεσμάτων της ποσοτικής έρευνας που κατέδειξε την υψηλή ικανοποίηση των πολιτών που επισκέπτονται την 3η ΤΟΜΥ Κερατσινίου – Δραπετσώνας. Οι εργαζόμενοι έδωσαν συνεντεύξεις προσπαθώντας να αναδείξουν τους παράγοντες τους οποίους θεωρούν σημαντικούς για την ικανοποίηση των συνοδών των ασθενών που κάνουν χρήση των υπηρεσιών της συγκεκριμένης υγειονομικής μονάδας. Από τα αποτελέσματα των ερευνών προκύπτει η υψηλή ικανοποίηση των συνοδών ασθενών παιδιών, ο εξαιρετικός τρόπος εργασίας των υπαλλήλων, αλλά και το πρόβλημα της υποστελέχωσης της υγειονομικής μονάδας.el
dc.format.extent112el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείαςel
dc.subjectΤοπικές Μονάδες Υγείαςel
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subjectΟικογενειακός γιατρόςel
dc.subjectPrimary Health Careel
dc.subjectLocal Health Unitsel
dc.subjectPatient satisfactionel
dc.subjectFamily physicianel
dc.titleΔιερεύνηση της ικανοποίησης των συνοδών ασθενών παιδιών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των Τοπικών Μονάδων Υγείας. Μελέτη περίπτωσης της 3ης ΤΟΜΥ Κερατσινίου - Δραπετσώναςel
dc.title.alternativeResearch on the satisfaction of companions of children patients from services provided by the Local Health Units. Case study of the 3rd Local Health Unit of Keratsini – Drapetsonael
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαχινίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.committeeΚομισόπουλος, Φαίδων
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔημόσια Διοίκηση – Δημόσιο Μάνατζμεντel
dc.description.abstracttranslatedOne of the fundamental human goods is health. Every rule of law strives to ensure it. The World Health Organization (WHO), with the Alma-Ata and Astana Declarations, put Primary Health Care (PHC) at the center of global health with the aim of improving the health of all people. In Greece, the most recent attempt to upgrade public health was made in 2019 with the establishment of the Local Health Units, (LHU). In the present study we will be concerned with the 3rd LHU of Keratsini - Drapetsona. An attempt is made to investigate the satisfaction of the attendants of sick children with the services provided by the particular health facility. The study includes two parts, the theoretical and the research. In the theoretical part, reference is made to the good of health and PHC, the institution of LHU and the concept of patient satisfaction. The research part consists of two investigations, one quantitative and one qualitative. The qualitative one arose due to the almost excellent results of the quantitative survey which showed the high satisfaction of the citizens who visit the 3rd LHU of Keratsini – Drapetsona. The employees gave interviews trying to highlight the factors they consider important for the satisfaction of the attendants of the patients who use the services of the particular health facility. The results of the research show the high satisfaction of the attendants of sick children, the excellent way of working of the employees, but also the problem of understaffing of the health unit.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2023-12-19T08:33:35Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές