Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εκπαιδευτική ρομποτική στην ειδική αγωγή

dc.contributor.advisorChatzopoulos, Avraam
dc.contributor.authorΣυκιανάκης, Άγγελος
dc.date.accessioned2023-01-09T11:18:46Z
dc.date.available2023-01-09T11:18:46Z
dc.date.issued2022-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3557
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3397
dc.description.abstractΣτην διπλωματική εργασία που ακολουθεί, γίνεται παρουσίαση των ερευνών που έχουν να κάνουν με την εκπαιδευτική ρομποτική στην ειδική αγωγή. Μέσα από τις έρευνες αυτές, θα προσδιοριστούν οι στόχοι που θέτει η κάθε εργασία ξεχωριστά, τον τρόπο που με τον οποίο, κάθε έρευνα, εκμεταλλεύεται τα λειτουργικά χαρακτηριστικά του κάθε ρομποτικού συστήματος, και θα γίνει μία σύντομη περιγραφή της μεθοδολογίας και των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την κάθε εργασία. Με βάση αυτά, τα όποια αναφέρθηκαν, στο τέλος θα αναφερθούν τα συμπεράσματα που προέκυψαν από αυτήν ανασκόπηση, προκειμένου ο αναγνώστης να έχει μια πλήρης εικόνα για το πόσο αποτελεσματική μπορεί να είναι η εφαρμογή των ρομποτικών συστημάτων που εφαρμόζονται σε ανθρώπους ειδικής αγωγής.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτική ρομποτικήel
dc.subjectΕιδική αγωγήel
dc.subjectΡομπότel
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectΔιαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότηταel
dc.subjectΆτομα με ειδικές ανάγκεςel
dc.subjectΝευροαναπτυξιακές διαταραχέςel
dc.subjectΣύνδρομο Downel
dc.titleΕκπαιδευτική ρομποτική στην ειδική αγωγήel
dc.title.alternativeEducational robotics in special educationel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣκλαβούνου, Ελένη-Ορσαλία
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.description.abstracttranslatedThe following cases presentsresearch regarding the use of educational robotics in special education. Through this research, the objectives set by each paper separately will be determined, as well as the manner in which each paper exploits the functional traits of each robotic system, followed by a brief description of the methodology and the results obtained from each paper. To summarize, through the conclusions presented in the final segment, the reader will be able to fully comprehend how effective the application of robotics systems applied to people with special needs can be.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές