Εκπαιδευτική ρομποτική στην ειδική αγωγή
Educational robotics in special education
Keywords
Εκπαιδευτική ρομποτική ; Ειδική αγωγή ; Ρομπότ ; Αυτισμός ; Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής - υπερκινητικότητα ; Άτομα με ειδικές ανάγκες ; Νευροαναπτυξιακές διαταραχές ; Σύνδρομο DownAbstract
Στην διπλωματική εργασία που ακολουθεί, γίνεται παρουσίαση των ερευνών που έχουν να κάνουν με την εκπαιδευτική ρομποτική στην ειδική αγωγή. Μέσα από τις έρευνες αυτές, θα προσδιοριστούν οι στόχοι που θέτει η κάθε εργασία ξεχωριστά, τον τρόπο που με τον οποίο, κάθε έρευνα, εκμεταλλεύεται τα λειτουργικά χαρακτηριστικά του κάθε ρομποτικού συστήματος, και θα γίνει μία σύντομη περιγραφή της μεθοδολογίας και των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την κάθε εργασία. Με βάση αυτά, τα όποια αναφέρθηκαν, στο τέλος θα αναφερθούν τα συμπεράσματα που προέκυψαν από αυτήν ανασκόπηση, προκειμένου ο αναγνώστης να έχει μια πλήρης εικόνα για το πόσο αποτελεσματική μπορεί να είναι η εφαρμογή των ρομποτικών συστημάτων που εφαρμόζονται σε ανθρώπους ειδικής αγωγής.
Abstract
The following cases presentsresearch regarding the use of educational robotics in special education. Through this research, the objectives set by each paper separately will be determined, as well as the manner in which each paper exploits the functional traits of each robotic system, followed by a brief description of the methodology and the results obtained from each paper. To summarize, through the conclusions presented in the final segment, the reader will be able to fully comprehend how effective the application of robotics systems applied to people with special needs can be.