Show simple item record

Σχέση υφισταμένου - προϊσταμένου και η επίδραση στην εργασιακή ικανοποιήση και απόδοση του εργαζομένου που αναπτύσσεται

dc.contributor.advisorChalikias, Miltiadis
dc.contributor.authorΣτρακούλα, Νικολέτα
dc.date.accessioned2023-01-10T13:00:10Z
dc.date.available2023-01-10T13:00:10Z
dc.date.issued2022-12-14
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3568
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3408
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό την διερεύνηση της σχέσης υφισταμένου – προϊσταμένου και η επίδραση στην εργασιακή ικανοποίηση και απόδοση του εργαζομένου που αναπτύσσεται. Για την καλύτερη προσέγγιση του θέματος, στα πρώτα κεφάλαια πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική ανασκόπηση. Αρχικά μελετάμε της έννοιας και τις διαστάσεις της συναλλαγής ηγέτη – μέλους. Στην συνέχεια εξετάζουμε την έννοια και τις θεωρίες της ηγεσίας, τα στυλ της ηγεσίας και την ηγεσία στο δημόσιο τομέα. Κατόπιν μελετάμε την έννοια της εργασιακής ικανοποίησης, τις θεωρίες και τους προσδιοριστικούς παράγοντες αυτής. Τέλος, εξετάζουμε την έννοια της εργασιακής απόδοσης . Για την εξυπηρέτηση του σκοπού της παρούσας διπλωματικής εργασίας ακολουθήσαμε ως μέθοδο έρευνας την πρωτογενή και πραγματοποιήθηκε ποσοτική εμπειρική ανάλυση με την χρήση γραπτών ανώνυμων ερωτηματολογίων τα οποία διανεμήθηκαν σε όλο το προσωπικό που δεν κατέχει θέση ευθύνης, Η περίπτωση που μελετάται είναι της Αρχής Διασφάλισης Απορρήτου του Επικοινωνιών (Α.Δ.Α.Ε.), Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή συνταγματικά κατοχυρωμένη, η οποία ανήκει στους Ειδικούς Φορείς της Κεντρικής Διοίκησης. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν την σχέση υφισταμένου – προϊσταμένου και πως επιδρά στην εργασιακή ικανοποίηση και απόδοση του εργαζομένου. Τα δε συμπεράσματα είναι σύμφωνα με τις θεωρίες που αναπτύχθηκαν στην βιβλιογραφική ανασκόπηση.el
dc.format.extent107el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΕργασιακή ικανοποίησηel
dc.subjectΕργασιακή απόδοσηel
dc.subjectΣχέση προϊστάμενου-υφιστάμενουel
dc.subjectΗγεσίαel
dc.titleΣχέση υφισταμένου - προϊσταμένου και η επίδραση στην εργασιακή ικανοποιήση και απόδοση του εργαζομένου που αναπτύσσεταιel
dc.title.alternativeRelationship between subordinate and supervisor and the impact on job satisfaction and performance of the employee being evolvedel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠανάγου, Βασίλειος
dc.contributor.committeeΣτρόμπλος, Νικόλαος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.masterΔημόσια Οικονομική και Πολιτικήel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis was carried out with the aim of investigating the subordinate-supervisor relationship and the impact on the job satisfaction and performance of the employee being evolved. In order a better approach of the subject to be achieved a bibliographic review was carried out in the first chapters. First, the concept and dimensions of the leader-member transaction are studied. What is examined next is the concept and theories of leadership, leadership styles, and leadership in the public sector. Then it is studied the concept of job satisfaction, the theories, and the determining factors. Last, what is examined is the concept of job performance. To serve the purpose of the thesis the primary research method is followed and was carried out a quantitative empirical analysis using written anonymous questionnaires, which were distributed to all staff who do not hold a position of responsibility. The case study is that of the Hellenic Authority for Communication Security and Privacy (A.D.A.E.) a constitutionally protected independent administrative authority that belongs to the special bodies of the central government administration. The results of the research stressed the importance of the subordinate-supervisor relationship and how it affects the employee’s job satisfaction and performance. The conclusions are in accordance with the theories developed in the bibliography review.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές